[quote="Idra"](wat ik jammer vind is dat K ara blijkbaar bij J eroen D evroe lest tegenwoordig? Dat is niet echt mijn cup of tea dus ben wel heeeeeeeeeeeel benieuwd) quote]
Dat wist ik dus niet.. Ik zei gisteren tegen mijn lesgever dat ik een clinic met haar kon doen en hoewel hij altijd met veel enthousiasme instemt zag ik deze keer twijfel bij hem.. Omdat ze dus bij JD lest nu..
Ik las het nu net op haar facebook. Voorheen leste ze bij C armen D e Bond (vrouw van JDV). Nu, je bent er zelf bij hè, als je iets zou moeten doen wat je niet ligt, dan doe je dat toch gewoon niet Je kan van iedereen wel iets leren.
Cyta
Geplaatst: 30-10-13 15:46
oh oei...van C. D. Bondt wist ik, maar niet dat ze nu bij JDV zit... Als het richting Balen is, kan ik miss net zo goed bij JDV gaan, die zit in mijn achtertuin bij wijze van spreken
ik geef alleszins forfait. Kara zit hier 10 min vandaan dus dan ga ik geen 2uur bollen met de vrachtwagen. + ik heb echt tijd tekort.
Cyta
Geplaatst: 31-10-13 22:43
Ik heb dus even gebeld.indien piste volledig privé wordt afgehuurd, is het dus 30euro per uur.indien er andere mensen bij mogen, is het 10euro per paard. Dus dat maakt 35euro voor een duoles. Er worden dan nog max 2 andere ruiters toegelaten. Liefst wel zo snel mogelijk duidelijkheid omtrent aantal combinaties zodat we meteen weten hoeveel uren we zullen nodig hebben. Is er een minimum aantal combinaties gevraagd door K.ara? Indien nog combinaties nodig wil P zijn pensionklanten (3) eventueel vragen.
Ik doe dus mee en laat ons hopen dat mijn paard ook iets anders gaat doen dan rond gapen...
Idra
Geplaatst: 31-10-13 23:55
Thorrie schreef:
ik geef alleszins forfait. Kara zit hier 10 min vandaan dus dan ga ik geen 2uur bollen met de vrachtwagen. + ik heb echt tijd tekort.
Jammer, anders had ik je nog eens gezien
Evy, je kan er al eens gaan oefenen! Maar die piste wordt niet eng bevonden door de meeste jonge paarden, Zar en Serrano hebben daar al probleemloos in rondgebold