Seb8iaan schreef:Voor specifieke info kun je dit topic natuurlijk even doorlezen. Voor vrouwen staat de inschrijving nog open, voor mannen (wegens grote belangstelling) niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cindeeh schreef:Whaha oke
Wie regelen allemaal het eten enzo? En is er ook een bijdrage? Ik neem aan dat jullie niet 1 iemand laten betalen voor het vlees? (of kwam er uberhaupt geen bbq en was het gewoon een woord grapje vanwege de vleeskeuring?)
Monster_tos schreef:Hallo mede Twokkers![]()
Achter de schermen word er inmiddels hard gewerkt door de organisatie, zodra er meer dingen bekend zijn zal dit hier worden gemeld.
Voor mensen die willen helpen kun je 1 van ons pb'en.
Zelf ben ik opzoek naar mensen die willen helpen met het horeca gebeuren. Woon zelf in Friesland, dus misschien twokkers uit die regio is wel handig.
Dus als er mensen zijn die willen helpen met de Horeca, pb![]()
Ik heb ook gehoord over een Twokker die goedkoop aan vlees kon komen, weet alleen niet wie dat is. Zou diegene zich willen melden?
Groetjes!!
Milou123
Lente
KnoxNL
Seb8iaan
FemmeT
Estera
En mijzelf
Eef_Bam schreef:Ik snap er niet zoveel van, ik heb me via die link opgegeven, maar hoe kom je in de lijst met je woonplaats en waar je kan aangeven dat je graag met iemand mee wil rijden, en weekend ov hebt
Eef_Bam schreef:Ik snap er niet zoveel van, ik heb me via die link opgegeven, maar hoe kom je in de lijst met je woonplaats en waar je kan aangeven dat je graag met iemand mee wil rijden, en weekend ov hebt