Maar...Bartje gaat zijn HCA sulky wel inruilen voor een hele stoere recreatiewagen! (zie advertentie op Bokt van Babtisia)
Barney1978
Geplaatst: 23-05-13 20:31
Mijn broer en moeder brengen onze wagen en moeten dan wachten totdat we terug zijn. Kunnen zij helpen met de wortelstop (ik bedoel mijn broer, mijn moeder is daar te wankel voor en te oud)
Ik ga zo de muffins en cupcakes bakken, ik heb er morgen geen tijd voor. Nu maar hopen op goed weer anders moeten wij die twintig cakejes opeten (ik ben al niet van carbon gebouwd) dus dat is niet goed voor me.
Ik moet Savannah afmelden. Ze loopt links achter stok kreupel door redenen die ik liever niet openbaar zet. Maar ik ga even in overleg of we allemaal met Meagen en Sjaakie mee kunnen
Mijn verlichting is gelukkig weer gemaakt. Morgen moet nog wel het dashboard terug geschroefd worden. Ik hoop wel dat het door gaat. Mocht de vooruitzichten morgen toch beter zijn en de rit gaat door zijn wij er bij. 2 span met 3 personen.
Lissenn
Geplaatst: 25-05-13 09:28
Bix schreef:
Iemand nog interesse in een Ideal Luxe Marathon mentuig, maatje minishet?
Het gaat sowieso door! Regen of geen regen, we gaan rijden. Wordt waarschijnlijk regen, maar goed We rijden tot nu toe met 10 aanspanningen. Hopelijk tot morgen iedereen!
Voor degene die wat lekkers gaan bakken, zojuist het laatste berichtje gekregen we zijn met 18 personen en 9 aanspanningen. Duimen dat we een beetje zon van vandaag bewaren voor de rit en tot morgen allemaal!!
Dames, ik wil jullie verschrikkelijk veel plezier wensen morgen! Ik heb vandaag met Lars een stukje getuft, en nog tevreden gedacht dat als ik het ooit qua vervoer geregeld krijg, dat we dan ook mee willen ^^