Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eens kijken of we onderweg wat foto's kunnen maken haha 
Alhoewel ik snap dat iedere fotograaf zijn eigen stijl heeft; ik leen mijn pony niet voor fotobewerkingen als manipulaties (achtergronden veranderen als in -> ineens een heel ander landschap) daar ik zelf ook manipulaties kan maken maar ik vind dat dit weinig te maken heeft met fotografie
Dus dat is het enige zeur-puntje van mijn kant af; ik leen mijn pony dus niet voor manipulaties
En dat is dus geen ikke-ikke-ikke eigenschap maar gewoon iets waar ik fel op tegen ben
Als er hier mooie achtergronden zijn dan is het voor mij niet nodig om te veranderen van achtergrond. Ja gaat vandaag even kijken en foto's maken van het terrein, toch?
ik verander niets aan het paard zelf, alleen aan de achtergrond en de sfeer. Je paard krijgt dus geen grotere oren of zo
dan kom ik alleen voor jouw pony en mag je als opdrachtgever bepalen hoe en wat. Betaal je mij de reiskosten en de uren. Dan ben jij degene die beslist, maar in dit geval kom ik voor mijn plezier en om lekker vrij werk te maken. Aangezien ik mij altijd al aan regels van opdrachtgevers moet houden en dit juist voor mij een mogelijkheid is om vrij werk te maken.
Dat is dus een beetje mijn afkeer ertegen. Voor jou als beroepsfotograaf ligt de definitie van fotograferen dus anders. Ik vind het vastleggen van het moment en de werkelijkheid, jij vind het denk ik vastleggen van een sprookjesbeeld. Dan hebben we daar dus blijkbaar hele andere meningen over. Als je wat met de omgeving kan staat het je vrij, maar anders vraag ik je dus inderdaad om geen foto's te maken van mijn pony. Ik leen haar daar niet voor. Het is een fotomeeting, geen fotobewerkmeeting

LynnDenise schreef:Heb me ooit opgegeven, maar moest afhaken omdat ik in mei geen tijd meer had. Kan nu alleen geen datum meer vinden... Wanneer gaan jullie meeten?

RdLFoto schreef:LynnDenise schreef:Heb me ooit opgegeven, maar moest afhaken omdat ik in mei geen tijd meer had. Kan nu alleen geen datum meer vinden... Wanneer gaan jullie meeten?
2 Juni
Heel misschien ga ik een ochtendje, middagje of helemaal niet mee wat ik érg jammer zou vinden! Zondag heb ik namelijk een clinic en had het ook niet meer door dat ik mezelf had ingeschreven.. Dinsdag/woensdag zal ik definitief laten weten hoe en wat.

Maar zal wel even vragen om iets herkenbaars haha
. Wat gebeurt er als het echt rotweer is?roxxxiejjj schreef:In Nederland is niets zo veranderlijk dan het weer heEn dan heb ik nog niets gezegd over de weersvoorspellers, Piet Paulusma enzoo
Hoop op mooi droog weer!
*gaat duimen*
Ligt ook een beetje aan het weer. Sowieso m'n bruine johpurs en een zwarte broek omdat ik die wel zo net vind staan
Zit dan alleen nog even in dubio over m'n shirt maar ik denk dat ik dat dan op een wit shirtje en een roze jasje hou. Ben ik wel in stijl met ponylief 
En we rijden gewoon met een engels hoofdstel :] 
RandyOrton25 schreef:roxxxiejjj schreef:In Nederland is niets zo veranderlijk dan het weer heEn dan heb ik nog niets gezegd over de weersvoorspellers, Piet Paulusma enzoo
Hoop op mooi droog weer!
*gaat duimen*
Whahaha heb je el eens goed naar die man geluisterd?
Hij heeft altijd gelijk is ook niet vreemd want hij noemt alles op hahahah
Niemand kan boos worden want je hebt atijd gelijk
Eerlijk is eerlijk, 't is overal wel een keer poedersuiker haha.
Dus niks aan 't handje