Hopen dat er dan idd een hoop goede fotografen kunnen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:WAT: Zeeuwen Fotomeeting
WAAR: Strand Dishoek (Kaapduin)
WANNEER: Zondag 22 september of zondag 29 september
Voorlopig programma:
Fotograven verzamelen om 10.00 en de boel afzetten / installeren
Groep 1 van 10.30 - 12.30 volgens tijdschema
Half uur pauze
Groep 2 van 13.00 - 15.00 volgens tijdschema
Opruimen
Modellen:
1. Tycho van Jaan (trekpaard) - voorkeur tijd: middag
2. Herman van Miranda (Fjord) - voorkeur tijd: ochtend
3. Djunnah S. van Ersilia & Letizia (Arabisch Volbloed) - voorkeur tijd: ochtend
4. Rhoda van Simone (Welsh Cob) - voorkeur tijd: middag
5. Zafirah van Merel (Anglo Arabier) - voorkeur tijd: middag
6. Flame van Tamara (KWPN) - geen voorkeur tijd
7. Lotus van Nathalie
8. Noes (trekpaard) van Jorien - voorkeur tijd: middag
9. Iris van Kristel
10. ...
RESERVE-lijst
...
Fotografen:
- Marjon
- Kayleigh
- Conchita
- Corina
- Lisa
- Letizia & Ersilia (gedeeltelijk)
- Nathalie (gedeeltelijk)
- Stephanie (gedeeltelijk)
Als de fotografen die nu opstaan allicht al kunnen bepalen of ze 22/29 september kunnen, dan graag aangeven!
Zondag 22 september:
Zondag 29 september:
PARKEREN: Herman staat aan de Galgeweg, daar heb je ook parkeerplaats Galgeweg, of anders verderop aan verlengde Dishoekseweg / Honte (beide parkings €5,- per dag, of €0.90 p/u). Als het goed weer is (en tijd ervoor ook droog) kan ik vragen of er bij ons (gratis!) geparkeerd mag worden. We hebben dan een groot grasveld, waar je dus ook ruim kan keren om weer weg te rijden - vanaf de Galgeweg is het 15 min. stappen naar de duinovergang van Dishoek.
Als de wei ook droog ligt, is er eventueel ook een mogelijkheid om een paard (of paarden die bij elkaar kunnen) tijdelijk even in de wei te zetten.
Sieltjuh schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er nu nou weer gediscussieerd wordt over de locatie?
Sieltjuh schreef:En ja Sam, ik had je reactie wel gelezen, maar vond hem persoonlijk zo dusdanig kortaf overkomen, dat ik even geen trek had om er op te reageren.
Letizia schreef:Ik vind dat je een beetje flauw doet hoor Sam, ik lees ook een bepaalde irritatie in je bericht, het zal wel een interpretatie wezen, maar zo te lezen ben ik niet de enigste.
fliam schreef:Sieltjuh schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er nu nou weer gediscussieerd wordt over de locatie?
Dan heb je niet goed gelezen, er is geen discussie. Ik geef alleen aan dat dit meespeelt in mijn besluit, los van dat ik niet kan in septemberSieltjuh schreef:En ja Sam, ik had je reactie wel gelezen, maar vond hem persoonlijk zo dusdanig kortaf overkomen, dat ik even geen trek had om er op te reageren.
Dat zegt dan meer over jou dan over mij, kennelijk vind je het nu wel belangrijk genoeg om reactie te geven.