Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niekje51 schreef:Klein vraagje nog aan de mensen die nog niet gereageerd hebben op de mail (Marije, Michelle, Cindy en Petra), willen jullie dat nog even doen? Thanks!!
Ik wacht het weer nog even af, de voorspellingen veranderen echt waar waar je bijstaat op het moment, maar alles moet wel verantwoord blijven. Regen vind ik ook niet erg, maar gladde paden vanwege regen die op een bevroren ondergrond komt wordt em niet... Keep you updated!
shetlander20 schreef:oke mooi. Ik kom sowieso die kant op omdat ik familie leden (uit Ede) belooft heb om mee te rijden. Of het moet echt met bakken uit de hemel vallen maar een beetje regen of eeb buitje op zijn tijd dat is niet zo heel erg.
heartbeat999 schreef:ik heb nog wel een shetland uitrijdekentje is dat wat om mee tenemen voor je?
kijk als het echt gevaarlijke ondergrond word is dat een ander verhaal! benen breken lijkt me niet een goed plan! of de hele tijd stort regen! naja ik hoor het wel! hopelijk zijn de weergoden ons gezind!
ik heb gereageerd op je mail
shetlander20 schreef:Ik zou zeggen aan iedereen die zeker weten komen neem mee wat je hebt liggen en kunnen we daar wel kijken of alle pony's gekleed kunnen rijden