mja maart is vroeg voor een picknick, en je moet afwachten wat het weer doet... zie je het al voor je? picnicken in de regen?
Ja idd, het kan miss wel, maar kan je beter bij iemand thuis afspreken en als het echt mooi weer is daar in de buurt naar buiten gaan
Bij m'n moeder mag het sms wel, die vraagt altijd of iemand niet een keer hierheen moet komen omdat. Altijd naar jullie ga Bij m'n vader geen idee, maar is toch minder handig
lise_SL schreef:Bij m'n moeder mag het sms wel, die vraagt altijd of iemand niet een keer hierheen moet komen omdat. Altijd naar jullie ga Bij m'n vader geen idee, maar is toch minder handig Ik vind jouw moeder cool
Jouw vader ging helemaal stressen toen je naar mij toe ging, en jouw moeder is gewoon van komen ze hier ook een keer heen?
Rachel_Chap schreef:Jouw vader ging helemaal stressen toen je naar mij toe ging, en jouw moeder is gewoon van komen ze hier ook een keer heen? Hahahahahahahaha
ik ga zo naar beneden, zal ik het zo formuleren?"goh, zouden jullie het goed vinden als er 2 maart 10 gestoorde gekken hier komen om te meeten?" ik