ik heb niet gans de pol getoond dit is maar een deeltje om de tonen dat keona haar paard er dus wel bijstond
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 12:32
keona Geplaatst: 07-01-13 20:59
Geregistreerd: 29-03-09 Berichten: 5543 Woonplaats: meers(gemeente stein) _Michelleee schreef: Sorry voor de mensen die nu nog hebben aangemeld... De stemming was deze vrijdag van start gegaan. Zal morgen de stemming bekend maken. :p Maar er is wel een grote duidelijkheid... :p
oke ben dan erg benieuwd zijn de foto's van op bokt ook mee genomen?
_Michelleee Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 21:11
Geregistreerd: 04-01-11 Berichten: 284 NORMAAL STOND IEDEREEN ERBIJ Ik heb daarjuist even geprobeerd om de gehele lijst te kopieren, maar dat lukt niet. Dus ga de top 15 of dergelijke zeggen, waar er dus 6 van mee mogen en de andere op reservelijst staan.
Leen
Geplaatst: 10-01-13 12:43
Voor de mensen die het niet geloven. Met het aantal stemmen bij, die waar een vakje achter staat met mijn foto moet 1 stem bijgeteld worden. (Er staat ik+ aantal andere stemmen)
Bovenste zijn niet degene met de meeste stemmen maar die waar ik op heb gestemd.
Als ik echt iemand over het hoofd zou gezien hebben (mijn excuses daar dan voor) stuur dan een PB'tje. Dan vraag ik aan de fotografen om hun stemming nog eens te herzien. Maar ik dacht dat ik iedereen die duidelijk had bevestigd erbij had gezet...
Stoof
Geplaatst: 10-01-13 12:51
Ben ik nou gek? Ik zie de mijne er nog steeds niet tussen staan. Zilverappel ijslandertje.
Edit: Laat maar hoor, ik ben toch afhankelijk van vervoer.
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 12:56
Stoof schreef:
Ben ik nou gek? Ik zie de mijne er nog steeds niet tussen staan. Zilverappel ijslandertje.
Edit: Laat maar hoor, ik ben toch afhankelijk van vervoer.
Zal het van de middag eens bekijken. Maar ik dacht dat jij heel laat had gereageerd. Mss daarom dat je niet meer bent opgenomen in de lijst.
ooh leuk in belgie, stom dat ik er niks aan heb, denk namelijk niet dat ik zomaar mijn leasepaard mag meenemen heb geen vervoer en het zou niet mogen achja ooit
Kaat@ De modellen zijn ook al uitgekozen allemaal. Inderdaad ooit ooit wil ik ook eens met eigen paard naar een meeting maar ja gaat pas gebeuren als ik vlotter vervoer heb voor alles... (zelf makkelijk vervoer juist paard en vervoer is moeilijk).