Dani slaapt ook nu bijna al 3 kwartier... hij was zo moe... komt alleen maar goed uit kunnen we op tijd aanrijden.. om kwart voor 2 komt iemand me kolf nog even halen.. (die van haar is kapot, leen de mijne niet graag uit. )en dan rijden we aan..
Wij waren onderweg maar hebben helaas om moeten keren
F.abiënne had zich helemaal onder gespuugd, dus we zijn weer naar huis gegaan. Blijkbaar is ze toch niet helemaal fit. Erg jammer, we hadden er erg veel zin in!
Veel plezier en hopelijk kunnen we er de volgende keer wel bij zijn.
Ik kan beide dagen Op zondag is VL toch naar voetbal, dus kunnen wij op stap.
Figaro
Geplaatst: 05-01-13 14:20
Haha 3 februari heb ik toevallig ook een D&V-meeting! Maar als jullie gaan meeten kom ik misschien liever naar Soest (ssst ) Komen DL en VL misschien ook wel mee!
Sjapaz
Geplaatst: 05-01-13 14:21
Es, het is zaterdag 3 en zondag 4! Ik heb die vrijdag tentamen, de tweede dus. Ik moet even kijken hoe druk de komende periode is of ik dan kom. Op zich ben ik voor het tentamen al in Utrecht, wie weet kan ik iets combineren.
Kan ik me niet voorstellen, alle lesdagen zijn ook altijd op vrijdag... Nou, ik ga het straks wel ff nakijken!
Sjapaz
Geplaatst: 05-01-13 14:30
Als ik dus idd vrijdag tentamen heb heb ik liever zaterdag de meet. Anders ga ik vrijdag op en neer naar utrecht, en zondag weer naar soest. Als het na elkaar is kan ik misschien iets regelen met ergens slapen.
StalNollie
Geplaatst: 05-01-13 14:46
ik zou heel dat weekende kunnen, ga even opzoeken hoever het voor mijn is.. volgens mijn bijna net zo ver als gisteren
#soest is ook maar uurtje rijden.. dus ik ga erbij zijn oh en dani ook of is het zonder kids
Wij kunnen het weekend van 2/3 feb niet. Is op zich niet erg, ik zou het heel gezellig vinden om maandelijks te meeten, maar aangezien de kans groot is dat het voor ons 9 vd 10 keer minstens anderhalf uur rijden is denk ik niet dat we er elke maand bij gaan zijn, ook al zouden we wel kunnen. Willen toch een beetje rekening houden met het aantal kilometers dat we rijden, milieutechnisch en zo Dus eens in de twee à drie maanden zullen we er wel bij zijn!
Vinden jullie het erg om de meet in Soest naar Maart te verplaatsen? Ik ga het weekend van 2 februari naar de HK in Den Bosch en blijf dan met de kindjes bij mijn ouders logeren. En de andere weekenden in februari hebben we al vol gepland.