Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fantabulouss schreef:Voor western rijden ga ik niet betalen, kan gratis westernles krijgen van een vriendin
YamaSaki schreef:Western kan ik bij mij op stal ook doen haha
En anders bij de stal verderop
Maar als meer mensen willen dan vind k t ook leuk om met zn allen een lesje te nemen.
Voltige lesje lijkt me ook leuk.
Als t maar met paarden is
X_Michelle_X schreef:YamaSaki schreef:Western kan ik bij mij op stal ook doen haha
En anders bij de stal verderop
Maar als meer mensen willen dan vind k t ook leuk om met zn allen een lesje te nemen.
Voltige lesje lijkt me ook leuk.
Als t maar met paarden is
Ik persoonlijk vind het wel onwijs leuk, omdat het een andere tak van paardensport is.
Mensen er niet zo veel ervaring mee hebben en juist dat zo leuk is, je maakt kennis met een nieuwe tak van paardensport.
Je doet het anders nooit..
Voltige is helemaal vet om te doen, dan leer je elkaar ook echt kennen, met western rijd je toch ook alleen zegmaar, met voltige moet je ook weleens smen werken...
Voltige kan bijvoorbeeld bij de schimmelkroft
X_Michelle_X schreef:Fantabulouss schreef:Dan kies ik wel voor voltigedat heb ik nog nooit gedaan !
Ik kies er ook zeker voor, ookal heb ik erop gezeten, het is zooooo leuk
Misschien gaat het hierna wel weer zo kriebelen, dat ik er weer op ga..
heidiLOVER schreef:Misschien moeten we dan iedereen weer laten kiezen via een lijst?
Eerst hadden we natuurlijk een lijst met paardgerelateerd en niet paard gerelateerd. Dat je 2 dingen aangeeft die je dan het liefste wilt? Er zullen altijd mensen zijn die liever dit of dat doen, sommigen kunnen altijd een strandrit maken en sommigen kunnen bij iemand anders western rijden of op stal. Dat blijft zo.
Western les:
heidiLOVER
X_Michelle_X
Voltigeles:
X_Michelle_X (1ste keus)
Strand/duinrit:
heidiLOVER
Huifkartocht: