Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WhySoWhite schreef:Tas ik wil inderdaad absoluut géén kinderen heb ik altijd al gezegd. En iedereen na daar kom je over een paar jaar wel op terug. We zijn 8 jaar verder en nog steeds geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een kind te nemen![]()
@ voltige. prima hoor ik stap overal op gek of nietRijd mn pony 9 van de 10 keer ook zonder zadel of op een pad.
HTM schreef:WhySoWhite schreef:Tas ik wil inderdaad absoluut géén kinderen heb ik altijd al gezegd. En iedereen na daar kom je over een paar jaar wel op terug. We zijn 8 jaar verder en nog steeds geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een kind te nemen![]()
@ voltige. prima hoor ik stap overal op gek of nietRijd mn pony 9 van de 10 keer ook zonder zadel of op een pad.
Ok, ik doe Vlo aan de longe, en jij gaat erop, deal???
WhySoWhite schreef:Tas ik wil inderdaad absoluut géén kinderen heb ik altijd al gezegd. En iedereen na daar kom je over een paar jaar wel op terug. We zijn 8 jaar verder en nog steeds geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een kind te nemen![]()
WhySoWhite schreef:Ik wil wél zelf teugel hebben en beloof niet dat ik er ''kunstjes'' op ga doen want dat is hééél lang geleden dat ik dát heb gedaan maar ga er gerust zonder zadel op zitten hoor
WhySoWhite schreef:Mwa nee touw om zn nek is primasingel stuitert en schuurt zo he. T is wel een paard mag ik hopen he? Niet dat ik op een pony van 125 verzeild raak? Want dan tekkel ik em gewoon
HTM schreef:WhySoWhite schreef:Mwa nee touw om zn nek is primasingel stuitert en schuurt zo he. T is wel een paard mag ik hopen he? Niet dat ik op een pony van 125 verzeild raak? Want dan tekkel ik em gewoon
nee, paard van 1.80(1.80 is de schoft, rug is 1.75 ongeveer)
Maar prima, touw om z'n nek, en teugels.
Lies!!!!
neem jij een camera mee??![]()
WhySoWhite schreef:Zonder zadel in set rijden word niet erg eenvoudig denk ik.. Mn broek is blauw en mn laarzen bruin ( weet de kleur niet meer maar het rijmt op '' gras en kastanje''![]()
WhySoWhite schreef:Bruin want mn laarzen en cap zijn ook bruin. Tenzij ik mn grijze cap mee neem dan issie grijsdat is mijn ''val'' cap
Ik ga voor bandages
Staat zo leuk die beenwarmers
_Natasja_ schreef:Dit had ik in gedachten
Zaterdag 8 december
17.30
Hannah ep / Thamar Shadow
Roy Why Not
Kirsten Palinero
Kim mp Zamania
Patrick Dashmira of Vos
18.30
Esther Rafiky
Pieter Zamania
Joanne Storm
Leon Bobby
Erwin Kiwi (als hij weer goed loopt, heb m gister uit de les gehaald, liep ietwat onregelmatig)
Thamar Shadow / Hannah ep
Twijfel
?? Jeff mp
WhySoWhite schreef:Ja dat is goed, moet je m wel zelf even intapen ik kan alleen netjes achterbenen intapen voor benen blijft drama maar nu heeft mn pony zn knie ook echt op zn kogel staan dus is wel een excuus dat ik er niets aan kan doen