Iedereen alvast héél veel plezier gewenst! Ik zal dit topic blijven volgen en ben benieuwd naar de foto's straks. Nogmaals spijtig dat ik er niet bij kan zijn.
Kasmir
Geplaatst: 16-11-12 20:33
Zag wel dat de weersvoorspelling een stuk minder is maar goed, het gaat gewoon droog blijven
Brenin staat er helemaal schoon bij! Staart 3 x gewassen, waarvan 2 x met zilvershampoo, maar dan heb je ook wat. Een mooie witte staart. Trailer hangt al achter de auto, hooinet gevuld en alle halsters liggen ook al in de auto. Ben er dus helemaal klaar voor!
Kasmir
Geplaatst: 16-11-12 23:04
sasjaaa schreef:
ik hoorde op de radio dat er smorgens zon kwam! het word wel koud!
Ik heb de batterij en de reserve batterij opgeladen, CF-kaartjes liggen klaar, camera in de tas, tomtom opgesnord ofwel: ik ben er klaar voor
ik heb inmiddels ook alles klaar, allen nog even dekens wisselen zo. ik heb de staarten ''maar'' 2 keer gewassen haha! nu hopen dat ze niet in de mest gaan liggen(ach wat maakt het ook uit, valt toch niet op tussen de stippen)
Kasmir
Geplaatst: 16-11-12 23:15
Hahaha sascha uit eigen ervaring mag ik wel zeggen dat het wel opvalt Heb je ze wel toegefluisterd dat ze zich netjes moeten houden?
Hahaha sorry ik zie het dan echt voor dat je morgen op stal komt en dat hij helemaal bruin is van de strontvlekken en het stro/zaagsel tot in zijn voorpluk zit xD. En dan maar onschuldig aankijken met die puppy oogjes.