Oh het maakt mij trouwens niks uit wat ik moet maken, die witte.chocolade brownie was ook een groot succes maar broodjes vind ik ook best.. U roep maar!
Judith_H
Geplaatst: 17-10-12 21:54
Dames.. Ik heb een soort van dilemma!
Ik wil heel graag komen, maar krijg toevallig nu net te horen dat er die dag een suprise party voor Ro en mijn beste vriend wordt georganiseerd. Het is dan de bedoeling dat wij die vriend overdag vermaken, zodat alles in orde kan worden gemaakt voor s'avonds.
Zelfs als ik smiddags niet zou helpen om die vriend te vermaken, moet ik sowieso wel rond een uurtje of 6/7 wel weer thuis zijn, zodat we naar het feest kunnen. (weet trouwens nog geen tijden van het feestje, het kaartje krijgen we nog).
het ziet er dus naar uit dat ook ik ga afzeggen voor de meeting .. Vind het heel erg jammer, maar vind die suprise party ook erg leuk!
Hopelijk zijn jullie niet boos ? misschien dat er wellicht nog een meeting wordt georganiseerd, ergens volgend jaar?! Dan hoop ik daar wel bij te zijn.
Kimberleij
Geplaatst: 17-10-12 23:07
Maar dan is het toch ook leuk om er alleen smiddags bij te zijn, wellicht kunnen we iets eerder afspreken bv. Rond een uur of 1, en dan ga je om 5 uur weer weg?
Maar dan moet je daar wel achter staan
Kimberleij
Geplaatst: 17-10-12 23:10
Als Judith ook niet meegaat zijn we nog maar met zijn 4, wellicht is het ook leuk om dan uit eten te gaan en een filmpje te pakken?
Bij humpreys heb je bv een 3 gangendiner+ bioscoopbon voor 30 euro
Die zit in Rotterdam, maar Miss heeft humpreys ook wel een restaurant in de buurt van dord
Het maakt mij allemaal niet uit.. Is het niet een idee om anders de meeting naar aanstaand voorjaar te verschuiven? Misschien dat dan iedereen mee kan?
Kimberleij
Geplaatst: 18-10-12 09:52
Ik moet wel toegeven dat ik er nu special voor vrij heb genomen, wat aardig moeite koste omdat er al veel vrij waren. Ik vind het prima om het te verschuiven en als ik vrij ben kom ik ook graag Maar ik ga er niet vrij voor nemen meer
Misschien dat volgend voorjaar wel beter is! Deze hele meeting is nu ook een beetje beladen geworden door alle problemen die ermee gepaard zijn gegaan, al is dat nu wel weer opgelost!
Ik snap kim ook heel goed met d'r vrij nemen. Je hebt er nu veel moeite voor moeten doen, dus begrijp wel wat je zegt.
Kim dat snap ik ook zeker! We kunnen eventueel ook wel wat anders doen hoor!
Ik hoop wel dat we dan allemaal kunnen komen En -niets ten nadele van de situatie nu- en niet l*llig bedoeld, maar dan zou ik het wel fijn vinden dat afspraak ook afspraak is. Dus dan niet achteraf terug gaan krabbelen, maar gewoon goed overdenken vooraf .
Kimberleij
Geplaatst: 18-10-12 11:25
Ja dat hoop ik ook wel
Maar dat komt vast goed, dan heeft rianne Miss weer wat meer geld en dan kan Judith nog even oefenen met de snelweg
Jammer Judith dat je niet kan! Maar ik vind het op zich nog wel gezellig om nu te meeten, we zitten al zolang met elkaar in het topic en dan in het voorjaar de tweede meeting doen?
Kim er zit wel een humpreys in Dordt maar geen bios Haal jij dat trouwens wel? Want jij hebt dan ook nachtdienst he?
We kunnen evt. cupcakes bakken/filmpje kijken/Bonny bezoeken /spelletjes spelen/veel kletsen? Gewoon een gezellig middagje/avondje ervan maken met zijn 4en dan?