Zoiets zou ik wel leuk vinden, even iets unieks, iets anders in je haar en dan op de foto Vooral met die laatste kunnen wij als fotografen dan ook spelen.
Wat ik ook leuk zou vinden is bij iemand echt een rockkuif maar dan moeten we even kijken of we dat allemaal leuk vinden en of er een model is die dat wilt
Zowwwwww eindelijk thuis, even receptie gehad van mn nichtje die is getrouwd vandaag . Ga me zo even op een planning storten! We kunnen zowiezo even met een groep beginnen die alvast zorgt voor haar en make-up en dat de andere groep even haar en make-up kan fixen ondertussen . En dan kunnen we dat zo omwisselen. Dus als je in eerste groep zit kom je vast ook wel even langs de kapper voor de ronde erna!
Hoeveel tijd hebben we trouwens ongeveer nodig per model?
Is dat niet heel kort of ligt dat aan mij . Ach ja we hoeven ook niet helemaal strak een planning aan te houden als het aan mij ligt . Maar meer voor de indicatie...
Denk dat je beter wat langer kan doen? Kan je het altijd korter doen... Als het goed is worden modellen niet ongeduldig zoals paarden
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-12 18:58
Ik denk dat ik gewoon een half uurtje inplan voor een ronde, en als het korter is kan je je model inderdaad eerder 'inruilen' of als het wat langer duurt wat later.... Komen er wel uit denk!
LynnDenise
Geplaatst: 06-07-12 18:59
We hebben toch aardig wat modellen?
Een model 2x een kwartier voor mijn lens krijgen ( in de tussentijd omkleden) zou wel helemaal leuk zijn
Dat kan ook nog, we kijken wel hoe het loopt! Denk dat de fotografen het een beetje zelf moeten inschatten. En als de modellen zelf ook in de gaten houden 'wie als eerste zat te wachten' dan kom je wel goed uit. Mijn ervaring is dat strakke planningen over het algemeen nooit werken .