Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mocht er niemand anders willen zou ik hem graag willen lenen, mijn hoofdstel is niet al te netjes meer.. (maar misschien knapt hij na een goede poetsbeurt nog wel op) C_Spirit schreef:Ik ga dit weekend wat foto's maken van de plekken waar we mogen komen. Dan mail ik het staatsbos ook even of we op die plekken een fotomeeting mogen houden, ik zeg niet precies wanneer.

hij heeft een lak neus riem en een bling frontriem. nu nog het dekje en klaar
CoronaLime schreef:Even wat tips voor de modellen;
-Als je paard een sportcoupe heeft, kan je het beste vlechten met roosjes. Niet voorpluk loslaten of veel kleine knotjes doen want dat staat algauw slordig.
-Zorg dat je tuig mooi gepoetst is, liefst met een mooie bling frontriem erbij of lakneusriem (evt heb ik een bruin lakhoofdsel met wit onderlegd te leen)
. Losse manen kunnen overigens ook ontzettend mooi zijn...
. Iedereen moet komen zoals ie graag wil. Het is alleen wel makkelijk als je te paard komt, om dan een borstel mee te nemen en even echt goed te poetsen. Ik weet nog wel een meeting waarbij iedereen te paard kwam zonder borstels etc. Aan de foto's had ik vervolgens niks meer, want alle paarden hadden een flinke afdruk op hun rug. CoronaLime schreef:SS, er staat bij ''het liefst'' dus waar je dat van een must vandaan haalt begrijp ik niet echt..
Staat gewoon een heel stuk chiquer met, bij een gemiddeld sportpaard/pony. Bij andere rassen liever rastypisch tuig, of gewoon ook chique tuig. Ik weet in elk geval wel wat ik liever op de foto zet...
. Ook bij sportpaarden/pony's, het leidt gewoon ontzettend af. Het gaat toch om het fotograferen van een paard, niet om het fotograferen van tuig
. Maar ik zeg ook 'must' tussen haakjes, expres omdat jij een mooi lijstje opsomde. Maar dat heb je dan waarschijnlijk anders opgevat dan ik bedoelde.Henkje schreef:Tja, ik ga even lobbyen met de onderburen voor een slaapadres voor de paarden dat weekend. Dat zou een hoop schelen inderdaad...
* kijkt Camilla lief aan*
Kan nu even geen voorbeeld laten zien (zit niet op mijn eigen computer), maar ik weet nog wel dat ik vorig jaar rond dezelfde tijd een fotomeeting had met 6 paarden of zo die allemaal maar een half uurtje moesten te paard... Maar die foto's heb ik nooit meer kunnen gebruiken helaas. Zo zonde al die zadelafdrukken...
't Punt was gewoon een chique hoofdstel en niet die ene die ergens achterin de schuur hangt. En wat over het algemeen chique staat is lakneusriem of bling frontriem of combinatie.