die in noorderplassen is ook heel mooi zeg !! mogen daar honden ?? Ze zijn namelijk hier bij haven aan t controleren op het mensen strand zeg maar.. :p
Mijn poedel is ook mooi hoor :p ik hou niet van de grote honden :p en de toy poedel zie je ook zo lekker veel 'not' hihi
Ik moet me afmelden voor de meeting van 1 juli helaas. Zou graag meegaan, maar heb een grote opdracht die ik niet kan laten gaan.. Volgende keer beter, succes allen!
Mijn rottweiler pup heeft van de week al even geoefend met ts en zij wilde foto's zonder halsband. Gelukkig kan mijn rottie ook los dus dat ging prima En hij kon heel goed stil blijven zitten,dus dat was ook super Ben benieuwd hoe dat gaat als er meerdere honden om hem heen staan
Uit voorzorg hou ik de mijn liever aangelijnd... Ik weet vaak niet wat ze gaat doen Vaak gaat het goed hoor Als het goed gaat kan ze los, en miss zonder halsband
Bentley krijgt een bling halsband omdat dat zo leuk staat, ook zijn vlinderdasje, maar hij kan ook los, maar dat is even kijken wat hij doet bij andere hondjes.