Fotomeeting Drenthe (model+paard)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:50

Dat van mij was niet eens een opjaag pb'tje. En daar antwoord je ook niet op? Sorry maar ik vind dat niet bepaald een teken van klasse :')
Edit: dat van mij was inderdaad, net zoals dat van Claudia, alleen maar een tip, om je te helpen..

Roomz

Re: Fotomeeting Drenthe (model+paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:52

Dankje Claudia :)

Hm de meeste zijn wel nieuwsgierig :j
Als je hulp nodig hebt dan pb je maar. Denk dat je van veel wel tips kan krijgen wat betreft het organiseren :D

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:53

Het is dat ik zelf genoeg heb aan het organiseren van mijn eigen "evenementen" maar tips kun je altijd krijgen, moeten ze alleen niet afgewezen worden ;)

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:57

Ik vind het ook jammer hoe er door het hele topic heen door TS gereageerd wordt. :o iedereen bedoelt het goed :j
Er zijn vele mooie locaties genoemd, genoeg modellen aanmeldingen en genoeg fotografen.

Plan een datum (had eerst al gemoeten denk ik voor de aanmeldingen) en een plaats (canadameer en kale duinen te Appelscha eo krijg je sowieso toestemming en goed te bereiken met trailers) en laat dan de overgebleven fotografen de overgebleven modellen kiezen.
Elke fotograaf maakt een top 16 (6 evt reserve), zo kun je de modellen punten geven en rangschikken en weet iedereen waar hij aan toe is.

Of denk ik nu te makkelijk _O-
Laatst bijgewerkt door Neskolay op 15-04-12 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:57

En ik zou eventueel hier wel contact willen opnemen met de boswachter? (appelbergen, haren)... :)

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:58

Canadameer stem ik zeker voor in :))

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:58

Zo werkt het wel hoor, Neskolay!! Ben je naam kwijt, heel slecht :')

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:59

Roomz, gefeliciteerd!!

En ja waar blijven jullie met aanbieden van hulp. Volgens mij ben ik dan tot nu toe de enige die hulp heeft aangeboden :n en dat lijkt me niet genoeg voor zo'n organisatie.

Ik ben ook wel heel benieuwd hoor wie en waar het is, maar goed nog ff geduld hebben dus!!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:02

Milan_lover schreef:
Zo werkt het wel hoor, Neskolay!! Ben je naam kwijt, heel slecht :')

Ans :D haha geeft niet!
Ja zo had ik het in het hoofd en dan kan er zo een meet opgezet worden toch?

Ik ga wel eens initiatief nemen binnenkort voor Kale Duinen of Canadameer :j wacht eerst dit nog even af :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 21:03

daarnet hele lange tekst ,nu in het kort samengevat.

Milan_lover schreef:
Roomz, gefeliciteerd!!!

Het organiseren van iets is enorm veel werk, misschien moet je ook iets doen met de tips die je krijgt? Ik heb je al meerdere malen met de beste bedoelingen gePB't, maar ook verder nooit meer wat van gehoord...

Is inderdaad veel werk , tips heb ik allemaal op papier,maar geloof me ik doe er iets mee ;)
Maar aangezien jullie ''achter de schermen'' niet zien vind ik zo'n oordeel toch niet helemaal terecht
Je hebt me gepb't (heb ik overigens allemaal op terug gereageerd) over Beilen. Dat is het enige wat ik van jou ontvangen heb.

Jorinda__ schreef:
Dat van mij was niet eens een opjaag pb'tje. En daar antwoord je ook niet op? Sorry maar ik vind dat niet bepaald een teken van klasse :')
Edit: dat van mij was inderdaad, net zoals dat van Claudia, alleen maar een tip, om je te helpen..

Ik had het over o.a pb van sodeletuur (met alleen link topic + smile)
Jou pb lees ik net, ik ben gister 1 x mobiel op bokt geweest om te kijken naar veulentopic.
Dus jou oordeel noem ik ook niet echt ''Klasse'

Roomz schreef:
Dankje Claudia :)

Hm de meeste zijn wel nieuwsgierig :j
Als je hulp nodig hebt dan pb je maar. Denk dat je van veel wel tips kan krijgen wat betreft het organiseren :D

Ik pb jou wel even dan ;)

Milan_lover schreef:
Het is dat ik zelf genoeg heb aan het organiseren van mijn eigen "evenementen" maar tips kun je altijd krijgen, moeten ze alleen niet afgewezen worden ;)

Al eerder gezegt, ik heb op alles gereageerd en jou ''tips'' gingen alleen Beilen.

Neskolay schreef:
Ik vind het ook jammer hoe er door het hele topic heen door TS gereageerd wordt. :o iedereen bedoelt het goed :j
Er zijn vele mooie locaties genoemd, genoeg modellen aanmeldingen en genoeg fotografen.

Dit vind ik heel erg jammer, ik doe mijn best ,maar ontvang alleen Kritiek en oordelen ,maar aangezien niemand ''achter de schermen'' ziet is het vaak niet eens kloppend :n

Plaats hadden we vanuit het vorige topic (waar dit allemaal uit gekomen is) al wat bepaald ,maar daar heb ik al naar gebeld ,maar geen reactie gekregen.
Dus o.a Canadameer vertel ik nu al ,dat word em niet ;) We hebben er niet voor gekozen het ''besloten'' te maken ,omdat we wel meer mensen wouden ''uitnodigen'' ,maar het doel (team , combi paard en ruiter etc) en plaats (ligging) hadden we wel al wat van afgesproken.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:07

Bonnelover, das niet waar, ik heb ook wel het eea aangeboden hoor :n Heb alleen niet de tijd om de hele tijd in de organisatie te zitten....

Heb je de Beilen meeting al wel gezien Ans? :P Die hebben we vanuit het Canadameer toen naar Beilen verplaatst, dat is weer op 10 juni :)

Elin, dat vind ik niet helemaal juist van je, ik heb je meerdere dingen verteld en aangeboden, maar jij liep op de zaken vooruit en had het over hele andere dingen :n

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:08

Milan_lover: Was dat de HPE die je bedoelde?
Weet nog niks over 10 juni :D :D

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:09

Nee, niet de HPE, wat oorspronkelijk de frieslandmeeting was! :D
Ik stuur je zo wel even een linkje :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:10

Als je een pb leest, dan antwoord je toch even snel? Al is het maar een "Oké". :?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 21:11

Milan_lover schreef:
Bonnelover, das niet waar, ik heb ook wel het eea aangeboden hoor :n Heb alleen niet de tijd om de hele tijd in de organisatie te zitten....

Heb je de Beilen meeting al wel gezien Ans? :P Die hebben we vanuit het Canadameer toen naar Beilen verplaatst, dat is weer op 10 juni :)

Elin, dat vind ik niet helemaal juist van je, ik heb je meerdere dingen verteld en aangeboden, maar jij liep op de zaken vooruit en had het over hele andere dingen :n

Ik pb jou wel ,want de dingen die jij nu zegt herken ik totaal niet.
Ook het aanbieden niet ,want ik checkte daarnet even al mijn berichten en daar staan er 4 in totaal van alles (verwijderd nooit ,behalve als postvak vol zit) gingen over Beilen. Die was te bereiken en waren meer meetings ed.

Ik heb ook geen zin om me te gaan verdedingen ;)
Ik ben er hard mee bezig , heb maar van 1 iemand hulp.
Dat is de situatie ,dus roepen van dit en dat ,vind ik gewoon eerlijk gezegt, onrespectvol. Vele hier = wel kritiek geven ,maar zelf helpen zodat het wel snel gaat.. ho maar (voel je niet allen aangesproken ,ik heb het zeker niet over iedereen)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:13

Ik had je graag geholpen, ik kan het alleen niet. Ten eerste niet omdat wij elkaar niet zo liggen en ten tweede niet omdat ik met een voltijd studie en een eigen paard zit, zoals veel van ons hier in dit topic. Beetje raar om mensen dan te gaan verwijten "dat ze toch geen hulp aanbieden"...

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:14

Ik ben er toen niet over doorgegaan omdat jij het over hele andere dingen had ja ;) Als je zo langs mekaar heen praat en het over andere dingen hebt dan is samen organiseren ook niets... En ik heb je wel degelijk dingen aangeboden ;) Ik heb je willen helpen met de plaats maar jij staarde je dood op Sellingen, remember?

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:15

Ik wil best helpen maar zou niet weten waarmee ik kan helpen ;)
Ik kan wel lint en paaltjes voor paddocks meenemen gezien ik wel bij de fotografen zit.

Geen flauw idee waar je de meeting wilt houden dus kan geen mailtje of belletje naar boswachter doen en ik kan niet voor jou bepalen hoe je de modellen gekozen wilt hebben.

Wat valt er verder te regelen dan?
Datum prikken kan ik ook niet voor je doen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 21:17

Jorinda__ schreef:
Ik had je graag geholpen, ik kan het alleen niet. Ten eerste niet omdat wij elkaar niet zo liggen en ten tweede niet omdat ik met een voltijd studie en een eigen paard zit, zoals veel van ons hier in dit topic. Beetje raar om mensen dan te gaan verwijten "dat ze toch geen hulp aanbieden"...

Laatste wt ik erover zeg.
Ik zit zelf precies hetzelfde als jij ;)
Ga weer een toetsweek in dus elke week een proefwerk, 7 dagen per week mijn paard etc.

Ik verwijt mensen niks, ik reageer alleen op de ''onrustige'' mensen die het allemaal zo lang vinden duren en het allemaal zou goed weten dat zij wel roepen ,niet willen helpen.

Milan_lover schreef:
Ik ben er toen niet over doorgegaan omdat jij het over hele andere dingen had ja ;) Als je zo langs mekaar heen praat en het over andere dingen hebt dan is samen organiseren ook niets... En ik heb je wel degelijk dingen aangeboden ;) Ik heb je willen helpen met de plaats maar jij staarde je dood op Sellingen, remember?

Nee helemaal niet , Jij kwam met Beilen. je zei in 3 of 4 pb's hoe het daar zat en that's it.
Dát was de hele inhoud ,verder geen tip ontvangen wbt algemeen.

Mocht je nog verder wat willen weten ,graag via pb, maar ik vind het niet eerlijk dat je nu dingen zegt die gewoon niet zo zijn.

Verder wil ik iedereen per pb gewoon te woord staan ,topic toch beetje op de ontopic houden aub ;)

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:32

Maare, wat is nu de bedoeling?
Zijn er al richtlijnen over wie wel of niet kunnen komen, over de locatie en datum?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:34

Laat maar, ik hou er al over op, op een of andere manier praten jij en ik langs elkaar heen, aangezien jij in dat opzicht wss te ver op de zaken vooruit loopt, dan hoef je van mij in dat opzicht ook geen hulp te verwachten, had je graag geholpen, maar nee, zo niet :n

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 21:44

Elin_ ik heb aan het begin ook al aangeboden om te helpen, maar daar is verder ook niks van gekomen. Pb me maar wat ik kan doen. Dit allemaal kwam uit eindelijk bij mij vandaam dus wil graag wat doen! Alleen heb jij het verder doorgezet omdat ik dat nog niet kon. Dus wil je me pb'en wat ik voor je kan doen? :)

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 23:04

Maar waar word het nou gehouden dan?
Want ik kan mij herinneren dat de plaats eerst niet bekend was en daarna was er al een plaats afgesproken in het vorige topic en toen was het weer dat we het nog niet bekend was :=
ik snap niet meer :p
Als de plaats al bekend is dan wil ik dat graag weten, dan kan ik gelijk kijken of het voor mij te doen is :j
(kan zijn dat ik het fout heb hoor maar dit is wat ik mer herriner van het topic)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 23:31

en nu allemaal weer:..... ZZENNNN! *D Denkt om uwe Hartslagen enzo :Y) :D
Ik weet niet eens waar Sellingen ligt, maar ach, misschien is het er wel heel mooi.
Ieder wil natuurlijk zo dicht en snel mogelijk bij zijn/haar stal/huis, maar de hele ellende van uitzoeken en regelen duurt nou eenmaal laaang...
(als je op het verkeerde pad rijdt heb je binnen tien seconden een boswachter gevangen, maar als je wat wil vragen, zitten ze allemaal druk koffie te drinken :roll: )
Ik ga btw niet echt hulp aanbieden, doe al driehonderd dingen door elkaar en ben de grootste vergeetachtige chaoot die ik ken ;)
Tenzij ik boswachters moet mailen ofzo, wil best wat doen.

Elin, als je een soort plan-opzet-schets voor jezelf hebt gemaakt, kun je misschien hier in het topic zetten wat je wilt dat wij voor je doen? Of een massa-pb sturen oid, zodat wij weten wat er nog moet gebeuren? Nu zit iedereen maar een beetje te brullen (no offense dames) en dat schiet niet op. Als we eenmaal een plek en datum hebben, is het allemaal zo gebeurd, maar nu is het wat stuurloos ;)
Ook als je nog een week geen gezeur en pb's met "weet je het al??" wilt, prima, zet het hier even, dat leest iedereen :D

Ans, heb je dat "stomme" meer nou niet vaak genoeg van dichtbij bekeken? :D Kssjjt!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 23:47