Edit: dat van mij was inderdaad, net zoals dat van Claudia, alleen maar een tip, om je te helpen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Milan_lover schreef:Roomz, gefeliciteerd!!!
Het organiseren van iets is enorm veel werk, misschien moet je ook iets doen met de tips die je krijgt? Ik heb je al meerdere malen met de beste bedoelingen gePB't, maar ook verder nooit meer wat van gehoord...
Jorinda__ schreef:Dat van mij was niet eens een opjaag pb'tje. En daar antwoord je ook niet op? Sorry maar ik vind dat niet bepaald een teken van klasse
Edit: dat van mij was inderdaad, net zoals dat van Claudia, alleen maar een tip, om je te helpen..
Roomz schreef:Dankje Claudia
Hm de meeste zijn wel nieuwsgierig
Als je hulp nodig hebt dan pb je maar. Denk dat je van veel wel tips kan krijgen wat betreft het organiseren
Milan_lover schreef:Het is dat ik zelf genoeg heb aan het organiseren van mijn eigen "evenementen" maar tips kun je altijd krijgen, moeten ze alleen niet afgewezen worden
Neskolay schreef:Ik vind het ook jammer hoe er door het hele topic heen door TS gereageerd wordt.iedereen bedoelt het goed
Er zijn vele mooie locaties genoemd, genoeg modellen aanmeldingen en genoeg fotografen.
Milan_lover schreef:Bonnelover, das niet waar, ik heb ook wel het eea aangeboden hoorHeb alleen niet de tijd om de hele tijd in de organisatie te zitten....
Heb je de Beilen meeting al wel gezien Ans?Die hebben we vanuit het Canadameer toen naar Beilen verplaatst, dat is weer op 10 juni
Elin, dat vind ik niet helemaal juist van je, ik heb je meerdere dingen verteld en aangeboden, maar jij liep op de zaken vooruit en had het over hele andere dingen
Jorinda__ schreef:Ik had je graag geholpen, ik kan het alleen niet. Ten eerste niet omdat wij elkaar niet zo liggen en ten tweede niet omdat ik met een voltijd studie en een eigen paard zit, zoals veel van ons hier in dit topic. Beetje raar om mensen dan te gaan verwijten "dat ze toch geen hulp aanbieden"...
Milan_lover schreef:Ik ben er toen niet over doorgegaan omdat jij het over hele andere dingen had jaAls je zo langs mekaar heen praat en het over andere dingen hebt dan is samen organiseren ook niets... En ik heb je wel degelijk dingen aangeboden
Ik heb je willen helpen met de plaats maar jij staarde je dood op Sellingen, remember?