jameyskatje schreef:Maar hoe bedoel je dat met die paddock? Dat de portret en losgooi foto's gewoon in 1 ronde vallen zegmaar? Maar komt iedere fotograaf dan wel aan de beurt met de paddock foto's?
bij ons toen wel dacht ik, maar het was wss. niet erg makkelijk plannen.. Ieder model wou vooral graag losgooifoto's, dus dan moest het wel redelijk gepland zijn, aangezien we "maar" 2 paddocks hadden... Dus weet niet of dit dé manier was
(maar de mensen die een bepaald paard nog niet in de paddock gezien hadden en met "hun" model voor dat kwartier al klaar waren, liepen dan gewoon ff naar het betreffende paddockpaard als er andere fotografen mee bezig waren
) Met 10 paarden en maar 1 dag is het gewoon wat lastig strak te plannen, maar als je een goede opzet van 't schema hebt, en iedereen een beetje sociaal met elkaar mee denkt, lukt het meestal allemaal wel

(m'n eerste meet waar ik heenging hàd geeneens een schema, we hadden een locatie, 9 paarden, 6 van de 9 fotografen... en toen hield de organisatie op
Maar was het een hele leuke meeting! En waren we binnen 2,5 uur klaar
) 
Dit was de laatste sprong van de les en ik had zoiets van 'even lekker gas erop' en dat dacht Snuit ook volgens mij, want ik had haar de hele les braaf bij me gehouden.
. misschien dat het gele ook wel erg fris zal staan.
haha, dat zijn er best veel! Blauw is wel heel mooi denk ik op zo'n wit-witte schimmel, maar kies gewoon uit waar je het liefst naar kijkt