Ik denk (mijn gevoel) dat sommige niet eens op zullen komen dagen... ik bedoel er staan sommige op t lijstje die hier al een hele tijd niets meer hebben laten horen en in het topic ook niet! Oa: Lisanne en Inezflip....
Eigenlijk was het een treinbiels, maar paard mikte net mis. Enkel wat bramen in mijn benen
MelanieB
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-12 11:01
Ik zal straks ff iedereen pben die hier niet aCtief zijn omff te checken. Of als iemand andrs dT wilt doen. Word voor mij pas vanaaf om te doen ga zo mennen en nu ff weg.
En mel, mocht bo niet kunnen kun je op bon mee, en anders achterop kar.
We hadden toen 11 uur hier besproken, wat mij betreft nog steeds ok?
Buckje
Geplaatst: 13-04-12 11:01
vieze... zeeee.... iewjj
ook lekker bramen in je benen!! Je moet je ook wel scheren he...
Ja t juiste adres is handig en 11 uur lijkt me een goede tijd. Ik ben ook geen heel actieve bokker, maar voor zover ik weet ben ik erbij! Heb er zin in! Eerste keer echt in t bos met eef!
Hier nog steeds onder voorbehoud. Judith heeft Edje vorig jaar op 330 dagen gekregen en is drachtig van de zelfde hengst. En ze zit de 22e op 330 dagen. Loopt het mormel er al naast en alles gaat goed wil ik zeker komen (tenzij er weet ik veel wat gebeurd), als Judith het spannend maakt weet ik het nog niet.
Ga zondag eerst nog met Roosje even ZZ starten met m'n HCA'tje .
Hey aangezien het ritje gewoon rustig wordt... Ik zag een hele leuke foto van Mel haar wei op FB. Ze heeft een stel kegels uitgezet op haar wei. Ik zeg wedstrijdje vaardigheid onderling!! Voor de mensen die achterop zitten en geen eigen pony hebben kunnen ze een rondje met Spek als ze willen