Ik moet me helaas afmelden, moet dit weekend oppassen op hond en paard en nog eens werken onverwachts. Wordt een beetje teveel van het goede, vindt het wel erg jammer. Iig heel veel plezier!
Zijn we net de 10 kleine visjes/negertjes. Toen waren er nog maar 10.
Nemen er mensen nog serieuze teletoeters mee als in de zin van >200mm? Mijn 70-200mm met extender gaat mee en daar zal ik het mee moeten doen. Meer heb ik niet.
Heb de 200mm bij me heb ik wel genoeg aan geloof ik aangezien je bij de grote beesten redelijk dichtbij kan komen voor de vogels zou je een 400mm mee moeten sjouwen
Bagheera_206
Geplaatst: 29-05-12 21:29
Dat is nog relaxter. Ik wist niet dat je zo dicht bij de grote dieren kon komen. En anders idd even mijn extender ertussen zetten. Ik ben niet zo een vogelaar dus hoef ik daar ook geen grote lenzen voor aan te schaffen. Alleen voor volgend jaar nog een safari-lensje zien te scoren voor "Bokt goes on Safari".
Ik weet niet of ik nog op de lijst sta, maar ik kan helaas niet meer. Ik ben gevraagd om te fotograferen op een concours en het feit dat ik geen vervoer heb ga toen de doorslag om dat te gaan doen. Allemaal veel plezier en hopelijk heerlijk weer
Misschien hebben jullie er nog iets aan hebben: Zo dichtbij kun je dus komen :} Ik heb ook op 1,5m afstand gestaan van twee herten. Voor vogels zul je wel meer bereik nodig zijn, maar die heb ik ook nauwelijks gezien.
NathalietjeB
Geplaatst: 29-05-12 22:22
haha ja de paarden kan je idd gewoon aaien van de week dat ik er was ook gedaan even lekker een merrie gekriebelt ze bleef er helemaal voor staan ze werd enkel weg gejaagd door een hengst..
mijn 70-200 gaat lekker mee richard hoelaat ga jij weg om daar op tijd te zijn ik heb geen idee hoelang t rijden is daar naar toe
Gisteren helemaal happy, dat ik nog op de lijst stond, maar ik moet even een slag om de arm houden. Of wij wel of niet onze nieuwe auto kunnen ophalen zaterdag. Wat natuurlijk hartstikke leuk is, maar baal toch wel beetje. Het lijkt er op dat het voor als nu niet gegund is om naar een meeting te gaan. Zodra ik weet of ik wel of niet kan komen, laat ik het jullie weten.
Lief dat jullie mee denken, maar dat gaat hem niet worden als we de auto inderdaad op kunnen halen het weekend. Ik zou niet weten hoe manlief er met de auto heen moet rijden en dan 2 auto's tegelijk terug moet rijden.
van katwijk naar zoetermeer is opzich niet ver, maar is wel om voor Esther. Ik hou gewoon even een slag om de arm. En anders is het heel erg jammer voor mij, maar krijg er wel een mooie auto voor terug.
Maysie
Geplaatst: 30-05-12 15:29
Na lang nadenken heb ik ook besloten om dit keer niet mee te gaan ben nog steeds coos werkloos en is een eindje rijden voor mij . En aangezien ik die 2 weekenden erna ook on the road ben en sta te fotografen zal ik deze even moeten laten schieten ..
Ik wens jullie super veel plezier toe en ik ben benieuwd naar alle mooie plaatjes die straks voorbij gaan komen !