Fotomeeting Betuwe in Bloei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Re: Fotomeeting Betuwe in Bloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:44

Ook ik ben erg benieuwd naar de datum. In verband met gezondheidsprobleempjes is het voor mij sowieso afwachten of ik uberhaupt wel kan komen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 20:15

Oei, ik hoop dat het meevalt.
In ieder geval beterschap.

Het zou wel jammer zijn als je het mist.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:22

Ja dat is zeker jammer, maar gezondheid gaat toch echt even voor :). Ik vind fotograferen zeker erg leuk en had me er ook al op verheugd, maar het is gewoon even afwachten hoe en wat. Ik weet uit ervaring dat deze 'lange' shoots/meetingen altijd erg zwaar zijn en dat kan ik op dit moment gewoon even niet hebben helaas.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 20:24

Klopt, je bent wel echt een hele dag zoet. En in allerlei rare posities ook... :D

Tuurlijk, gezondheid gaat altijd voor. Eerst maar even afwachten hoe het met jou gaat, en welke datum het uiteindelijk wordt. Beslissing zal maandag of dinsdag wel vallen over de datum, denk ik. Dan rij ik alle gaarden even af, en kan ik kijken hoe het ervoor staat.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:56

@SSDesign: beterschap en hoop toch nog dat je mee kunt want je maakt mooie foto's :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 07:51

Dan wachten we vandaag/morgen nog wel even af. Er is iig genoeg regen gevallen. Nu die 20 graden nog! :+

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 10:41

Hoihoi,

Gaan alle 18 fotografen mee?
En welke modellen zijn er?

Sorry ik zit niet zo veel op bokt dus ik volg dit topic ook niet zo :o

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 10:42

1 pagina terug en je ziet het... Volgens mij gaan alle fotografen mee die kunnen, maar jij hebt nog geen data doorgegeven.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 10:43

Er zijn heel veel fotografen die nog niet gereageerd hebben. Lijstje staat op een van de vorige pagina's :)

Ik hoop op de 6de, regen is er inderdaad genoeg gevallen, op naar de zon :))

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 10:45

Ja ik zag het lijstje maar daaruit kon ik niet halen of alle fotografen ook mee mogen.

Om welke datums gaat het precies? Ik zag er wel een aantal, ben bang dat ik me moet afmelden ivm eindexamens

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 10:45

Suus__ schreef:
Ja ik zag het lijstje maar daaruit kon ik niet halen of alle fotografen ook mee mogen.

Om welke datums gaat het precies? Ik zag er wel een aantal, ben bang dat ik me moet afmelden ivm eindexamens

29 april, 6 mei en 13 mei.

De grootste kans is 29 april of 6 mei.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:43

Is het eigenlijk gelukt om nog rondje langs de boomgaarden te doen? :=

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 09:04

Ik ben wel benieuwd welke datum het nu gaat worden?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 09:49

Hoi Mensen,

ik had inderdaad beloofd om eerder te reageren, mijn excuses.
Ik zal jullie even een beetje bijpraten.

Afgelopen zaterdagnacht is mijn schoonmoeder (gedeeltelijk eigenaar van alle boomgaarden, samen met mijn zwager) opgenomen in het ziekenhuis. Beroerte, groot deel van de hersenen is aangedaan.
Motorisch is ze vrij goed, en levensgevaar is er zeker niet, maar psychisch, emotioneel, cognietief en qua persoonlijkheid lijken er op dit moment behoorlijk veel dingen aan de hand te zijn.

Dus om op de vraag van Bagheera / Richard terug te komen: Nee, ik ben niet bij de boomgaarden langs geweest.

Op dit moment kan ik met zekerheid zeggen dat het zondag de 29e NIET doorgaat, helaas. Ik kan op dit moment niet een hele dag bezig zijn met een meeting, er gaat enorm veel tijd zitten in ziekenhuisbezoek, regelen revalidatie, gesprekken met de familie en iedereen op de hoogte houden.

Ik hoop 2 dingen:
dat de boomgaarden 6 mei schitterend zijn,
En dat mijn schoonmoeder dan zo stabiel en op haar plek is, dat ik het kan maken naar de familie toe om de boomgaarden in te gaan voor iets "leuks" Op dit moment is dat echt not done, de boomgaarden liggen deels direct achter het huis van mijn schoonmoeder, en deels direct achter het huis van mijn zwager. Hun opritten zouden onze parkeerplekken zijn.
3 van de boomgaarden liggen zonder huis erbij, en zouden dus iets geschikter kunnen zijn, maar op dit moment dus helaas out of the question.

Ik vind dit echt een heel naar bericht om jullie te moeten melden. Ik cancel ook nog niet definitief, ik hoop op de 6e zoals hierboven gemeld.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat de rust van mijn schoonmoeder en de directe familie voor gaat.
Ik hoop ook dat jullie begrijpen dat ik zelf ook een k*tperiode heb gehad de afgelopen dagen, en dat het ernaar uitziet dat dat ook nog niet voorbij is, helaas.
Verder wil ik graag dat jullie weten dat er al zeker 30 uur, zo niet veel meer, organisatorisch werk in deze meeting zit, van mij. (Bouwen website, toestemming regelen, afspraken maken, boomgaarden langs rijden, kijken welke geschikt zijn en welke niet, pb-tjes beantwoorden, leuk extraatje regelen, etcetera etcetera) Ik zal dus ook echt alleen definitief cancellen als ik geen andere optie zie.

Maar mensen, houdt er wel al vast een klein beetje rekening mee.

Ik baal echt enorm, dat mogen jullie gerust weten, en ik hoop van harte dat jullie het me niet persoonlijk aanrekenen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 09:52

Jeetje, wat verschrikkelijk naar :(:) Voel je alsjeblieft absoluut niet op welke wijze dan ook verplicht naar ons toe, family first en zeker zoiets heftigs! Ik hoop voor jou en je familie dat je schoonmoeder snel opknapt :)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:22

Sterkte en beterschap voor je schoonmoeder.. Dat gaat zeker voor.. Die meeting kan wel wachten.. We lezen het hier wel..

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:27

Heel veel sterkte met je schoonmoeder,
tuurlijk gaat dat voor.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:30

Heel veel sterkte! En de meeting is wel het laatste waar je je nu druk over moet maken!

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:32

sterkte en een meeting komt dan wel of niet joh, dit gaat zeker voor!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:54

Hoi Femke, Heel veel sterkte! en maak je niet druk over de meeting, familie gaat voor.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:58

Heel veel sterkte ;) De meeting is het belangrijkste niet, dus gewoon even kijken hoe het tegen die tijd gaat...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:01

Heftig zeg! :(:) Familie gaat idd gewoon voor! Sterkte! Kalm aan en heb er alle begrip voor als we hem aflassen of verschuiven naar 2013. :(:)

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:39

Pff wat naar nieuws. Ik heb van dichtbij (moeder) mee gemaakt wat een beroerte kan doen en hoe grote inpakt het heeft. Je familie gaat voor en maak je zelf niet druk over de meeting. Komt allemaal goed en anders gewoon het jaar erop. Ik wens je heel veel succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:46

sterkte! en ik heb alle respect voor jou situatie! dus doe rustig aan, anders moet het maar een jaartje wachten

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:48

Sterkte!!