Gefeliciteerd! Hargen is niet eens zoveel verder voor ons . Staan leuke modellen tussen! (Eigenlijk bijna iedereen die ik ook op de lijst had) heb er heel veel zin in.
Ik had eindelijk, na echt jaren zoeken, heel leuk werk gevonden.. Een net nieuw geopend restaurant in assendelft, verder geen ervaring in de bediening dus alles was nieuw. Heel veel zin in totdat.... ik naast mn paard lag en voorlopig in het gips zit
Ja we waren al bezig met alle voorbereidingen, heb geleerd hoe het koffiezetapparaat werkte enzo.. Ben ook bij de opening geweest hoor! Ze hebben me er toch bij betrokken maar werken gaat voorlopig niet.
Ik heb geen idee, ik hoop echt dat ze me nog willen al begrijp ik het volkomen als ze zeggen we gaan iemand zoeken die jou plaats kan vervullen. Het is een beetje afhankelijk van wat de MRI uitwijst, als het doorgescheurd is komt er nog eens een operatie bovenop. *duimt dus van niet*
Volgens mij is dat niet echt de bedoeling, want meetingtopics worden anders erg onoverzichtelijk als je bepaalde dingen hebt gepost en zijn niet meer terug te vinden voor alle meetinggangers.