Nou, ik doe het ook een beetje voor mezelf Want ik wil wel weten van jullie of het te begrijpen is en of het leuk is.
Zal ik een anonieme enquete maken? Hahahahah!
Maar ik heb het programma zo gemaakt op basis van jullie berichtjes en wensen aan het begin. De een wilde Zoohee nog zien, de andere Chee, dus dan doen we het maar allemaal!
En voor de paarden ook een goede oefening
Tamara
Geplaatst: 25-04-12 10:12
Goh als ik dit zo lees baal ik er steeds meer van dat ik niet kan, klinkt wel heel erg leuk
Het wordt ook erg leuk! En ik vind het ook jammer want ik denk dat je er ook wel wat aan gehad zou hebben als ik zo lees wat je tegenkomt bij het rijden
imd
Geplaatst: 25-04-12 10:22
Tamara schreef:
Goh als ik dit zo lees baal ik er steeds meer van dat ik niet kan, klinkt wel heel erg leuk
Huuuh, ik dacht dat ik dat al gemeld had! Maar ik kan het in m'n berichten niet vinden, sorrie!! Nee ik kan niet, want mijn pap en mam zijn weg dus ik moet thuis aan de slag..
1000 maal sorry, ik dacht echt dat ik het al had laten weten.. Hoop niet dat je al dingen speciaal voor mij had gekocht of voorbereid?
Ik ben iets leuks aan het oefenen! Speciaal voor jullie! En ik moet al twee dagen mijn mond erover houden en het is zo gaaf!
Nog een paar dagen...
Ik heb Imre, Frouk en Bri al een voorproefje gegeven. Tamara niet, want als het slecht weer is, is er een kans dat ze komt. Dus mag ze het nog niet weten