Ooh Sneeuw88 moest je nog lopen vanaf station Groningen? Als ik dat had geweten had ik die zak morgen wel bij je thuis kunnen brengen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Dan had ik het toch beter geregeld met mijn taxi
zak voer ligt nog teeds in de auto... mar die heeft een lekke band zag ik vanochtend..... 

Dwyne schreef:De Daily Plus is hier al goed in de smaak gevallen door de brok en meusli heen! Paardlief heeft staan smikkelen![]()
Ooh Sneeuw88 moest je nog lopen vanaf station Groningen? Als ik dat had geweten had ik die zak morgen wel bij je thuis kunnen brengen.
Pavo_GT schreef:De eerste dames zijn binnen
Ik ben altijd te vroeg 

Volgens mij werden wij vlak voor onze afslag nog ff voorbij gescheurd door Rob himself
Wij hadden ook per ongeluk de Pavo auto ingehaald
Wij hadden ook de afslag gemist, zijn dus ietsje andersom in Heijnen (Heijen? *blond*) aangekomen.
Druk druk druk! Ben dus ook mobiel aan het bokken en mijn enter is eraf gevallen, dus even een nieuw berichtje
annepanne schreef:Moet de opdracht er nog bij pakken eigenlijkDruk druk druk! Ben dus ook mobiel aan het bokken en mijn enter is eraf gevallen, dus even een nieuw berichtje
![]()
Hihi! Maar hij is vrij lastig... Tis best wel een flinke puzzel! 

Kan toch niet van 1 schep muesli komen?! Heb in 4 jaar zoiets nog niet meegemaakt met haar...
Kon niet meer aan een halster buiten wandelen
Maar of dat op zo'n korte termijn kan?