Goeeeeed nieuws! M'n moeder wilt me brengen met Jits! Wel onder voor behoud, dat.als er iets ander belangrijks komt dan niet, maar reken er maar gewoon op dat ik kom!
Oke meiden, ik heb 4 paarden geregeld voor zondag 4 maart om 13u(dit was het vroegst dat niet vroeg was anders was t 9u ) ik heb gezegd 4 meiden van ongeveer 1.75 waarvan er 3 toch wat angstig zijn om op een ander paard te rijden dan hun eigen en dus het liefst een wat rustiger of braaf paard. Mocht er nog 1 bijkomen kan dat. Het is terplekke betalen, géén pin. Dit kost 29,50 Voor degene die een eigenpaard meewillen moet er een dag-duinkaart geregeld worden, dit kost 4,50 en kan ik voor jullie halen maar ga ik niet voor jullie betalen (wil wel voorschieten hoor ) Ik wist voor de manegepaarden: - Iris - Enya - Shannon - Yanou/Vera? Ik weet niet of jullie allebei meewilden of Vera nou Bob wel of niet meeneemt, maar eentje extra kan evt nog wel
Ik ga even aan mn moeder/vader vragen of ze dan evt met de auto kan ophalen vanaf station(we hebben wel genoeg fietsen maar om die daar te krijgen) en hoelaat dat zou zijn, dan kan dat wel
__nina
Geplaatst: 15-02-12 19:25
Laraax schreef:
Ik ga even aan mn moeder/vader vragen of ze dan evt met de auto kan ophalen vanaf station(we hebben wel genoeg fietsen maar om die daar te krijgen) en hoelaat dat zou zijn, dan kan dat wel
Isgoed hoor, ik hoor het wel ik heb de hele dag
Lara
Geplaatst: 15-02-12 19:44
xxxx
Laatst bijgewerkt door Lara op 15-02-12 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Lara
Geplaatst: 15-02-12 19:45
Rood:Manege van de paarden Grote zwart: Remie's stal kleine zwart: Stal waar paard staat van vriendin van mij(die ik mocht lenen) Blauw: parkeerplaats waar we verzamelen Wit: Mijn huis
Rood:Manege van de paarden Grote zwart: Remie's stal kleine zwart: Stal waar paard staat van vriendin van mij(die ik mocht lenen) Blauw: parkeerplaats waar we verzamelen Wit: station Castricum
Ja is prima, dan ben ik rond kwart over 12 daar bij de manege op de pakeerplaats en dan zien jullie mij wel met een haflinger staan haha Dan gaan we om 13 uur gelijk vertrekken toch?
Ik heb er zin in!!
__nina
Geplaatst: 15-02-12 20:08
Gina schreef:
Ja is prima, dan ben ik rond kwart over 12 daar bij de manege op de pakeerplaats en dan zien jullie mij wel met een haflinger staan haha Dan gaan we om 13 uur gelijk vertrekken toch?