Devi_Angel schreef:*hihi ziet het ff voor zich...havelte....* Ja het was zo diep, laarzen liep voel en plons daar lag ik hahahaEdit: voor de mensen die er niet bij waren
Fotografen die mee gaan:1. Devi_Angel2. Milan_Lover3. FemkeRoosje4. Jorinda__5. Monica_86 (ovb)6. Maysie (ovb)7. Nyckle (ovb)8. MissToseland9. Magda_90 10. Mijnt11. Nelleke_H12. Josfoto (ovb)Reserve:1. PKfoto (ovb)2. Roomz3. Mara14. Hilda795. lifeofmarit6. Essy87Wij willen voor 20 januari graag weten of jullie wel of niet mee gaan.De paarden maken we zometeen bekend.
hihi och ja arme nicole ik was toen ook zeiknat maar dat kwam door Mach zijn gespetter!mooie locatie!
Hoe kun je je pony eventueel voor de volgende meeting opgeven?Ik zie namelijk dat hier al bekend zijn welke paarden er mee gaan.
Nicole schreef:haha ja sorry, en iedereen heeft toch een partij gelachen toen zijn marlinda haar laarzen al droog?
Semmetje schreef:Hoe kun je je pony eventueel voor de volgende meeting opgeven?Ik zie namelijk dat hier al bekend zijn welke paarden er mee gaan.Misschien dat je hem nu nog op kan geven. Ze zijn er nu op het moment mee bezig om de paarden uit te kiezen.Moet je wel snel zijn en anders is het gewoon bij de volgende keer aanmelden denk ik
MissToseland schreef:Nicole schreef:haha ja sorry, en iedereen heeft toch een partij gelachen toen zijn marlinda haar laarzen al droog? Hopelijk nu toch wel eens
Mag ik misschien het adres hiervan, ik sta sta zelf vlak bij beilen op stal en wil daar eens een kijkje gaan nemen
Nou ik heb een pony die misschien verkocht gaat worden volgend weekend en wil nog even leuke foto's van dr gaan maken dus dacht misschien ga ik daar even heen Mag je er gewoon op met paarden?
Je moet toestemming vragen aan de boswachter, op de ruiterpaden mag je wel Heb jij 1 van je hafjes verkocht dan?