Ga even overleggen met hubs, ik weet ook niet waar het is en ben niet zo'n held om in t donker dan de weg te vinden zeg maar, en weet niet wat zijn plannen zijn.
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-12 14:18
Het is bij Vandaag in Utrecht, da's toch niet zo ver bij jou vandaan Sam?
B.T.W. neem aan dat we weer voor 3 uur gaan, zat net te kijken maar ze zijn gewoon even 3 euro omhoog gegaan met de prijzen! Het is nu € 35,95, voorheen € 32,95 dacht ik!
Aangezien ik niet meer meeklets, vond ik de groep te groot om te gaan eten. dan spreek ik nog bijna niemand en ben nergens meer van op de hoogte. nu twijfel ik, ik overleg even met hubs vanavond. a.s. zaterdag is het al toch, heb ik geen wedstrijd volgens mij.
Ja jij moet ook mee! dan kom ik ook, haha. Ik vind het trouwens wel prijzig, is het eten het wel waard? Ik ben een moeilijke eter, eet geen vlees en vis.
tientjeh
Geplaatst: 16-01-12 17:02
Ik ga definitief niet mee. Zag dat ik nog op de lijst stond, maar ik had een tijdje terug al aangegeven dat ik een feestje had van collega.
Oh Dat zou erg leuk zijn Pk!!!! Erg jammer dat we met zo weinig overblijven maar andere kant kan ik dan eindelijk eens met iedereen die er is kletsen op een meeting.
Verheug me er ook ontzettend op. Mijn eerste echte leuke uitje sinds de geboorte van Carlijn. En had het niet met een beter gezelschap kunnen wensen