Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(niet nieuwgierig hoor(A)) Omdat ze zei dat ze de modellen vandaag of morgen (gisteren zei ze dat dus) wel bekent maakte,, Maar we wachten rustig af;) 
) liep een beetje uit de hand tot wat het nu geworden is: een grote passie voor mij, die ook nog eens zijn vruchten lijkt af te werpen. In 2008-2009 volgde ik een deeltijdopleiding Basis Fotografie in Utrecht. Dit beviel goed, ik rondde de opleiding als beste van meer dan 100 andere eerstejaarssstudenten af en wilde graag door met het tweede jaar. Helaas werd deze studie niet gefinanciëerd door de overheid en moest ik verder kijken. Ik liep per toeval een opleiding tegen het lijf volledig gericht op mijn tweede passie: paarden (wat anders
?). Nu ik toch een fotografiediploma op zak had besloot ik mijn kennis wat te verbreden, en verder te gaan in de paardenwereld. Inmiddels ben ik derdejaarsstudent Equine, Leisure and Sports in Wageningen- deze Engelstalige opleiding richt zich bijvoorbeeld op o.a. de Marketing & PR binnen de paardenindustrie, wat voor veel paardenfotografen toch ook een belangrijk aspect is.
Ik ben benieuwd waar jullie allemaal mee komen. Vragen die voor 30 maart aan de lijst zijn toegeevoegd, zal ik nog kunnen meenemen in de reader.
Ik zal nog even nadenken over de vragen. Die zullen met name over belichting, moment en compositie gaan denk ik. Ik fotografeer nog niet zo lang als jullie.
Bijna twee jaar ongeveer en denk dat ik de basistheorie nu wel snap mbt sluitertijd, diafragma, ISO, JPG en RAW. Ben nog niet zo heel handig met mijn witbalans handmatig instellen en wanneer/hoe ik het beste gebruik kan maken van spotmeting. Al prober ik wel veel te oefenen met dat laatste.
, kan igh zoveel nog leren :p zowiezo de hele paardenfotografie heb ik moeite mee
,
Dus als ik te laat ben helaas. Zie nu opeens heel wat meer pagina.s

Ze zijn errug mooi in ieder geval!

super gave dieren heb jij onder je bips !