mijn paardjes hoeven natuurlijk ook geen plekje want ik blijf niet slapen, de tijd dat we daar zijn kunnen we gewoon in de trailer, dan laat ik namelijk mijn kar er uit en hebben ze ruimte zat:)! ik hoop op wat beter weer, zou het wel leuk vinden om de paardjes mee te nemen!
ik weet trouwens niet waar jullie allemaal precies wonen maar ik kom vanuit apeldoorn, als ik iemand op kan/moet/wil/mag pikken die ook alleen de zaterdag gaat kan dat natuurlijk! wel een beetje in de richting natuurlijk haha
trollenranch
Geplaatst: 09-01-12 12:08
Betty: (trollenranch dus) ik kom zaterdag en blijf niet slapen Ik neem m'n onovertrefbare goede humeur mee en moet er iets van te drinken meegenomen worden? Of ik een wandelpaardje meeneem hangt af van het weer.
sandra3235
Geplaatst: 09-01-12 23:40
Maydine schreef:
Hahaha nee San, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg toch?
en bedankt ik neem voor de liefhebbers wel wijn en rose mee en voor mezelf spa blauw
Joyce,kom maar gezellig in de keuken joh bij ons en Coco
nadita
Geplaatst: 10-01-12 20:28
Denk dat we nu wel moeten beslissen wat we doen wat betreft het eten.... Iedereen iets meenemen is mss het gemakkelijkst? Dan zadelen we Happi niet op om de boodschappen te doen.
nadita
Geplaatst: 10-01-12 20:29
Is het overigens een heel fout idee als ik vraag of ik in plaats van een paard een hond mee mag nemen?
Happinez
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-12 20:31
Morgen maak ik ff een lijst die definitief is, welke mensen we kunnen rekenen enz Dan is het ook de makkelijkst om gelijk te kijken wat wie mee neemt enz
Dat was in het voorhuis geen probleem geweest, maar nu zitten we bij mij thuis en we hebben zelf al 3 honden... weet niet of dat verstandig is in de roedel.