Fenny schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om een keer mee te doen. Ik heb 3 modellen staan, 1 shetmerrie en 2 jonge shethengsten
Zou ik ook op de wachtlijst kunnen / lijst voor een volgende keer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milan_lover schreef:Monica08 Wilco en Sita zijn de vorige keer ook in volle galop het water door gegaan door veel geduld te hebbenDwingen moet niet, maar je kan het wellicht gewoon proberen toch?!
monica08 schreef:Milan_lover schreef:Monica08 Wilco en Sita zijn de vorige keer ook in volle galop het water door gegaan door veel geduld te hebbenDwingen moet niet, maar je kan het wellicht gewoon proberen toch?!
Ben nog nooit met m'n paard op bosrit/strandrit geweest vandaar, maar het is het proberen waard en wellicht met andere paarden lukt het wel!
Neskolay schreef:Hi!!
Uhm ik heb zitten denken, ik kreeg een pb dat ik meekan op de meeting maar wat ik eerder aangaf, ik heb me heel eerlijk onderaan de lijst gezet maar wegens vele aanmelding en erna weer afvallers kan ik dus weer mee.
Het enige wat ik had was mijn outfit van de afgelopen keer wat ik jammer vind wegens dat het vaak overbelicht is, ik had hierzelf geen rekening mee gehouden jammer genoeg.
Van Nestor heb ik al prachtige losfoto's en wegens zelfde locatie zou ik evt mijn plekje af willen staan maar zou ik dan meekunnen draaien alleen voor de rijfoto's?
Dan mag iemand anders mijn plekje wel hebben ook voor losfoto's.
Zou graag een paar mooie rijfoto's alleen hebben nog.
Dan is Nes op zijn moois en weet nu dat ik niks wits aan moet trekken, was beetje dom en andere set uiteraard niet meegenomen naar de meet vorige keer