Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suuskipje schreef:Gaan jullie wel mee eten dan dames?
Want als we dan in het restaurant moetne gaan zitten haasten omdat jullie op tijd terug moeten dan is dat ook niet zo gezellig... Dan kunnen we het beter op alleen bowlen houden.
Suuskipje schreef:Mr Jacks is heel lekker, maar de bediening is ontzettend traag, met het oog op dat jullie naar eht noorden moeten durf ik niet te zeggen of dat de beste optie is...
Op de oude gracht zit bv ook Il Pozzo en daar krijg je redelijk snel je eten, gisteren stond het steeds binnen 5 minuten na bestellen voor onze neuzen.
Hebben we er vegetariers bijzitten want dan is het wel handig om daar rekening mee te houcden bij keuzes van de restauranten, Mr Jacks heeft dan namelijk ook weinig te bieden.
_Linn_ schreef:Suuskipje schreef:Mr Jacks is heel lekker, maar de bediening is ontzettend traag, met het oog op dat jullie naar eht noorden moeten durf ik niet te zeggen of dat de beste optie is...
Op de oude gracht zit bv ook Il Pozzo en daar krijg je redelijk snel je eten, gisteren stond het steeds binnen 5 minuten na bestellen voor onze neuzen.
Hebben we er vegetariers bijzitten want dan is het wel handig om daar rekening mee te houcden bij keuzes van de restauranten, Mr Jacks heeft dan namelijk ook weinig te bieden.
Ja Ella is vegetarisch... en het hoeft op zich ook egt niet binnen 5 min voor ons neus te staan. Het is niet zo dat ik binnen een half uur weer weg moet. Maar een streven van ong. 8 uur weg/de trein moet toch wel lukken?