dat willen jullie ook niet
En die bijdrage is vanzelfsprekend. Ik zal dit keer wel genoeg meenemen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik zal braaf mijn bikini meenemen
dus er kan sowieso meegereden worden (zolang de auto niet ineens kapot gaat ofzo
)
ware het niet dat er ws wel het een en ander aan files zal zijn onderweg. En het schijnt dat het huis van spekkie niet te vinden is via de navigatie
dus dat wordt ook leuk. Afijn geen idee van precieze tijden maar het zal niet heel erg worden.
Klinkt goed met dit weer een warme jacuzzi!! Ik vertrek trouwens vanuit Spijk en ik ga ook weer terug naar Spijk dus misschien dat Sunshine, Mar_ en ik toch nog samen kunnen carpoolen? O en Delaja, zou ik misschien per pb ook je nummer nog mogen (voor het geval dat het ook wat later wordt ivm files)? Leuk!!! Ik heb er zin in!! Magrathea schreef:Okee wij zijn mogelijk fashionably late doordat spekkie verwacht dat wij haar op komen halen
Delaja schreef:En hoe laat is dat ongeveer?![]()
Als het niet te laat wordt wachten we gewoon even met eten, vorige keer hebben we ook eerst vet lang zitten kletsen, is ook gezellig

Magrathea schreef:Nja in principe zijn we precies op tijdware het niet dat er ws wel het een en ander aan files zal zijn onderweg. En het schijnt dat het huis van spekkie niet te vinden is via de navigatie
dus dat wordt ook leuk.
. Ga ik nog ff nadenken waar ik het beste mijn auto neer kan zetten. Ik zal er om 17.15 uur staan!!! Catmax, wil je je nummer nog ff pben? Ik neem aan dat we aan de achterkant van CS afspreken?
Oh en de spellen natuurlijk

Maar anders is Delaja zo alleen 
wordt nog even passen en meten.