Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mytens schreef:Ik meld me af als fotograaf. Ik ben dan jarig en we vieren dan ook waarschijnlijk Sinterklaas.
pinopics schreef:[***] schreef:Ik meld me af als fotograaf. Ik ben dan jarig en we vieren dan ook waarschijnlijk Sinterklaas.
Tja.. [***].. kan zijn, maar da's dan misschien wel handig om op voorhand alvast vooruit te denken voor een ieder zich ergens voor inschrijft. 'k neem aan dat je wel van te voren wist dat je die dag jarig bent? Niet om iemand te veroordelen verder hoor.. maar iets als dit organiseren kost veel tijd en moeite.. en ik kan me voorstellen dat het dan erg frustrerend is als er ineens veel afzeggers komen.. om welke reden dan ook (uiteraard overmacht niet meegerekend). Ik zal ook nog wel eens rond vragen of er nog mensen zin hebben om mee te gaan Loiz.
Bagheera_206 schreef:@Francis: Wowie!Die witte teletoeter van je misstaat iig niet op een 600D. Mijn camera had het gisteren maar knap moeilijk met de mist. Pffff... Ik heb de voorganger van de 600D. De 550D. Exact het zelfde, maar met minder functies om te filmen en zonder zo een flapschermpje. Ga jij naar de andere hondenmeeting van 3 december? En anders Hargen maar weer.