Deppmarathon het vervolg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:00

LMsWinnetou"]
[quote="Fonnie schreef:
Ah als we dan toch weer een locatie af gaan spreken voor de volgende Johnny Depp meeting... Schijnheilig

Jullie mogen ook bij mij de marathon komen houden hoor. We hebben een logeerhuis(je) waar ook heel veel man in kunnen (ook wel een stuk of 25). Met vanalles dr op en dr aan. Boven en beneden verdieping, eigen douche enz.
Ik hoor het wel als er intresse voor is om het bij mij te houden. Lijkt me iig super Lachen

Zuid Limburg is wel heel erg ver... Scheve mond Haha!
[/quote]

Zeur niet jij kreng! Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:30

Haha antoinette, welk huis bedoel je dan? Tong uitsteken

Ik stem nogsteeds voor tilburg of goirle!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:49

Nou, mijn ouders waren zo tevreden over het resultaat dat we zo hier nog een meeting kunnen houden hoor!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:06

LMsWinnetou schreef:
Zuid Limburg is wel heel erg ver... Scheve mond Haha!

Sweettinka en ik hebben precies even lang gereist, en het valt best wel mee.
Maar ik denk dat de volgende meeting nog wel ff op zich laat wachten, toch? Clown

btw, ik heb net chocolat gekeken, iid veel te weinig Johnny Boos! , maar wel lekkere Johnny Vingers aflikken !!! De stukken die ik te lang vond duren (zonder mister depp natuurlijk) heb ik gewoon doorgespoeld en dan was het nog makkelijk te volgen. Cool

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:21

ja, als ik ons was moeten we toch even wachten hoor met de volgende deppmeeting, anders meldt niemand zich aan, daarom lijkt het me ook verstandig om het topic te laten zakken en dat wij niet meer op... dit? deze? Haha! topic reageren maar overgaan op de andere die onder mijn naam staat, hier hebben we toch niksmeer aan en zo trekken we ook geen mensen, in tegendeel zelfs. Ik ga hier niet meer reageren Haha! alleenmaar op de andere.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 17:08

Idd, we moeten de marathons wel leuk houden, dus we wachten weer even.

Meer napraten over de marathon kan idd bij die van Lunatje, en er is bij Jeugdhonk nog een Johnny Depp topic!! Waar zeker meer gepraat kan worden *LOL*
De link: [JH] Johnny depp fans?