Niet dat er nu een beeld ontstaat dat het een groots huis is, he Als we echt met zijn allen komen moeten we even de buren van te voren waarschuwen (vinden ze vast niet erg, de buurman speelt zelf tuba ) en dan moet het meubilair verschoven worden...
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-11 19:04
Amanda schreef:
Edit: in het kader van een piano die als een A klinkt ipv een Gis/G bij het aanslaan van een A.....
In dat kader ben ik best bereid het ding te laten stemmen hoor
Ik heb echt nog geen flauw idee hoe ik in november/december zit met huis en werk. Ik zou er graag bij zijn, maar ik pas me wel aan aan de datum die geprikt wordt, want ik kan er nu geen zinnig woord over zeggen
Ik kreeg vandaag per email 3 tips over gitaarspelen (en ook de redenen waarom mensen er mee stoppen als aan die voorwaarden niet wordt voldaan):
1 speel de muziek waar je van houdt - check, doe ik 2 zorg voor een gitaar die fijn speelt - check, heb ik 3 speel samen met anderen - hé, check, doe ik ook!
Hoera, ik ga niet stoppen (Reden dat ik 25 jaar geleden het niet volgehouden heb was met name die gitaar die niet lekker speelde. Had geen geld voor een goeie, maar wel gevoeld hoe een goede gitaar klinkt en voelt)
Dat geldt niet alleen voor gitaarspelen hoor Vul bij 2 ieder willekeurig instrument in
Voor sax: check Voor gitaar: punt 2 heeft verbetering nodig Maar dat gaat in januari wel gebeuren. Tot die tijd kan ik met het spaanse dingen wel wat akkoorden prutsen en proberen.
Iets met knopen en hakken: 25-27 november is dat weekend weg, zullen we die af laten vallen als mogelijke optie? Mijn voorkeur gaat uit naar 20 november, andere mensen ander idee? Locatie: Ibbel of Prrrr (ik weet eindelijk hoeveel r's jouw naam heeft ). Ik heb een lichte voorkeur voor Ibbel, ivm net iets dichterbij en beter bereikbaar voor mij, maar Prrrr mag van mij ook. Maar het lijtk me wel handig nu een knoop door te hakken, voor iedereen inmiddels alweer andere plannen heeft staan......