Maya schreef:Kan iemand deze abracadabra even uitleggen aan het groentje?Oh : toch nog even voor de zekerheid alvast in de groep gooien: ik wou graag zo'n lange wei van achteren, en het liefst niet die ene direct langs het pad aan de zijkant, maar een van de andere, welke is me verder helemaal effen
Hoef ook niet het weitje vooraan, dus als iemand daar voorkeur voor heeft?
Voor mezelf wilde ik graag een van die kamers buiten, zijn er nog meer die zo'n kamer willen? Of gaan er op de slaapzaal of? Er zijn iig 4 kamers.
: ik wou graag zo'n lange wei van achteren, en het liefst niet die ene direct langs het pad aan de zijkant, maar een van de andere, welke is me verder helemaal effen 

Foto's variëren van 2006 + 2008 + 2012
? Bij mij toch of niet? Hadden we allemaal aparte kamer?
Heb zelf ook een hernia gehad, dus ben er wat voorzichtiger mee tegenwoordig. Maar ik begreep nu net van Ingrid dat er op de slaapzaal ook betere bedden staan. Overigens slaapzaal, ik geloof iets van 4 of 6 stapelbedden, groepskamers meer dus. Bovendien vind ik het wel prettig om alleen te slapen omdat ik normaal altijd erg vroeg opsta.
). 't Is niet dat ik niet bij jou wil slapen hoor Ing!
Denk dat die bedden misschien wel beter zullen zijn ja.
Hopelijk heeft diegene in Doorwerth een plekje vrij voor je tijdens de week!
Dikke knuf
En de volgende keer beter he.
Vannacht mijn vliegendeken gewassen nav een opmerking van Dais, dus die is ook weer brandschoon, singels gewassen, en dan de komende dagen maar beginnen met inpakken