[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:27

Maya schreef:
Oh : toch nog even voor de zekerheid alvast in de groep gooien Y;( : ik wou graag zo'n lange wei van achteren, en het liefst niet die ene direct langs het pad aan de zijkant, maar een van de andere, welke is me verder helemaal effen :+ Hoef ook niet het weitje vooraan, dus als iemand daar voorkeur voor heeft?

Voor mezelf wilde ik graag een van die kamers buiten, zijn er nog meer die zo'n kamer willen? Of gaan er op de slaapzaal of? Er zijn iig 4 kamers.
Kan iemand deze abracadabra even uitleggen aan het groentje? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:55

We hebben zes weides tot onze beschikking. Ik zie dat op Google satelliet nog de foto's van in 2006 staan dus daar heb je niks aan. Onze locatie zit geheel achteraan de pensionstalling. Dan heb je twee vierkante weitjes dichtbij de stallen / verblijfplaats met daartussen een gangpad zodat je naar de achterste weides kan. Dan zit er haaks daarop een breed zandpad waarover ze de pensionpaarden van/ op de wei laten gaan. Dan zit er weer een strookje groen gangpad, en dan heb je 4 lange weides parallel langs elkaar. Ik heb eea geprobeerd op de foto's omhoog te graven. Op de tweede foto zie je als het ware onze locatie, dat gele links is ons verblijf met daarin de keuken, zitkamer, twee slaapzalen meen ik, en hokjes met douches / toiletten. Dan ernaast eerst 4 2p kamertjes, en dan 8 stallen.

Hier kun je de twee voorste weitjes een beetje op zien :
Afbeelding
Afbeelding

En dit is een voorbeeld van zo'n lange achterste wei :
Afbeelding

Hier zie je ergens achter Ing de kamers buiten, zijn dus 4 kamers naast de stallen :
Afbeelding
Afbeelding

Zo iets helderder? Vraag gerust :D Foto's variëren van 2006 + 2008 + 2012 :+

Dais_

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:08

Ik zou graag zelfde kamer als vorig jaar willen indien mogelijk. Wat dros betreft, maakt me niet zo uit :-)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:49

Welke kamer lag jij dan :P ? Bij mij toch of niet? Hadden we allemaal aparte kamer? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:00

Nee, Kel lag bij jou, en daarna in je uppie.. Dais lag volgens mij buiten tegen de deur, dan ikke, dan Marjolein, en dan was er een kamer leeg. Ik vond de 2e of 3e kamer best, heb daar meestal geslapen dus :D

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:25

Wat mij betreft maakt het ook niet zoveel uit waar ik lig, maar heb iets voorbij zien komen over bedden geloof ik, dat is wel een puntje van aandacht voor mij.. Heb heel snel last van m'n rug, dus een goed matras is wel van belang. Iemand tips waar ik dan het beste kan slapen?

Weitje maakt me denk ook niet zoveel uit, mijn paard kan goed alleen en tegenwoordig ook wel redelijk goed met anderen. Zolang ze maar genoeg te eten heeft :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:32

Daarom wil ik idd een kamer buiten, daar staan boxspings geloof ik, iig fatsoenlijke bedden :+: Heb zelf ook een hernia gehad, dus ben er wat voorzichtiger mee tegenwoordig. Maar ik begreep nu net van Ingrid dat er op de slaapzaal ook betere bedden staan. Overigens slaapzaal, ik geloof iets van 4 of 6 stapelbedden, groepskamers meer dus. Bovendien vind ik het wel prettig om alleen te slapen omdat ik normaal altijd erg vroeg opsta.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:27

Ik slaap ook graag alleen, kan slecht in slaap komen en vind het dan handig om met niemand rekening te moeten houden als ik om 3 uur snachts uit mijn bed spring om een mug te gaan vangen bijvoorbeeld :D Ik lag in de eerste buitenkamer inderdaad :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:36

Ik vond de nieuwe bedden prima te doen. Het zijn enorm dikke (werl harde) matrassen, maar daarop zit een dunner 'lig ding' wat het zachter maakt. Ik vond het prima liggen, n andere vond het te hard en heeft wat meer van die witte dingen gepakt om op te liggen. Maar misschien is een buitenkamer dan wel beter voor je,al heb ik daar geen ervaringen mee :)

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:17

Dan meld ik me toch maar voor zo'n buitenkamer denk ik, want ik weet bij voorbaat al zeker dat zo'n hard matras geen goed idee is (of er moet een fysio daar in de buurt zitten waar ik elke dag even heen kan :') ). 't Is niet dat ik niet bij jou wil slapen hoor Ing! Y;(

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:34

ik.heb best n gunstig rooster, dus denk dat t gaat lukken om een ritje mee te doen.:D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 06:58

Oh daar lig ik niet wakker van hoor Simone :)) Denk dat die bedden misschien wel beter zullen zijn ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:22

Gezien gezeik met mijn zadel, Aman had na dit weekend met strandritten rijden (50 km in 6 uur over 3 dagen) drukplekken, en mijn zadelpasser is nog tot eind juli in het buitenland, heb ik een zadelpasser uit Doorwerth verzocht of zij tijd had voor een controle en evt. opvullen van mijn zadel op Wolfheze. Ik hoop daar vlot van te horen. Mochten er meer mensen interesse hebben dan kan ik dat wellicht ook opperen als deze meer tijd heeft?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:03

Dat is flink balen Maya :( Hopelijk heeft diegene in Doorwerth een plekje vrij voor je tijdens de week!
Zadeltroubles zijn lastig.... Mijne is net nagekeken, maar met langere ritten komt er toch vaak een vochtbultje op de ruggegraat te liggen. Komt heel nauw hoe ik het zadel leg, en oppassen dat ik niet te scheef ga zitten.

Omdat ze net nog is langsgeweest, heb ik geen interesse in een checkup.

Ik heb eventueel wel zadels over, een medium boom en eentje met verwisselbare boom, maar goed, daar heb je ook niets aan zonder te passen/optevullen etc etc.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 07:01

Nog gelukt met het zadel gebeuren Maya?

Waren er genoeg personen auto's aanwezig voor ritten tussendoor? Of moet ik mijn autootje ook meenemen? (aangezien mijn brengauto en die van Simone weer weg gaan).

Wij gaan overigens de zondagavond al weer naar huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 07:17

Nee, krijg geen fatsoenlijk contact met wie dan ook, zowel hier als 'daar', dus gewoon op hoop van zegen...

Ik heb een Korando, da's een tweezitter, op zich kunnen er daar ook wel mensen in de bak van mee, maar heel erg comfortabel lijkt me dat niet, dus is meer voor korte ritjes, en niet echt ergens naartoe, dus ik kijk even naar Kelly.

Afgelopen weekend nog teruggereden via deels de route :D Was tof :D :D Volgende week is het gewoon zover!

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:02

Jeej, ik heb eindelijk ook alles rond qua vervoer *\o/*
Heb er zin in!

Oh trouwens, weet niet of ik dat al gezegd had, maar ik ben vegetarier. Misschien ook wel handig voor jullie om te weten. Ben niet heel moeilijk met aparte pannetjes of bbq ofzo, maar met boodschappen doen is het wel handig om ook wat vega-dingetjes in te slaan (of moet ik zelf wat meenemen?).

Balen van je zadel Maya, hopelijk gaat het goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 07:30

Oh, nee dat wist ik niet, maar goed dat je het zegt :j Dan houden we daar gewoon rekening mee, jij weet vast wat lekker is qua vegetarische producten, je hebt toch vega gehakt, en hoe heten die dingetjes, van die stukjes ofzo. Of anders een compleet vleesloos gerecht. Wat mij betreft zoeken we daar gewoon een gulden middenweg in. Je hoeft niet je eigen spullen mee te nemen, we hebben een ruim boodschappenbudget, dus als we om dingen gaan, gewoon erin gooien waar je zin in hebt :j

Fijn dat je vervoer ook rond hebt :)

Ik ben al langzaam begonnen met alle voorbereidingen :+ :D Gisteravond wat boeken besteld om te lezen, en verder sjabrakjes aan het uitwassen, en zo stap voor stap alles nalopen of ik alles wel in goede staat heb :D

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 00:05

Voor ik het ga vergeten

IEDEREEN EEN ONTZETTEND FIJNE VAKANTIEWEEK *\o/*

Denk dat ik iedere dag aan jullie ga denken. Jullie treffen het met het weer denk ik zo. Lees de verhalen wel hoe het is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:03

Thanks meis, ik vind het echt onwijs jammer dat je hebt moeten afhaken... ^) Dikke knuf :* En de volgende keer beter he.

Ik moet enkel vandaag nog werken en dan vakantie *\%/* Vannacht mijn vliegendeken gewassen nav een opmerking van Dais, dus die is ook weer brandschoon, singels gewassen, en dan de komende dagen maar beginnen met inpakken :D :D :D ANWB en reisverzekering gecheckt, routeplanning ook al uitgeschreven (knooppunten en wegnummers / richtingen) voor geval dat de Tomtom uitvalt ofzo :+

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:47

Haha, mijn dekens liggen nog in een goor sopje in een speciekuip. Die kan ik echt nog niet wassen zonder dat mijn wasmachine het gaat begeven denk ik :')

Ik moet morgen nog 1x om 4.45 opstaan en werken tot 12 en dan heb ik ook lekker vakantie!

Marjolein, dankjewel. We zullen ook vaak aan jou denken gok ik zo! Het zal raar zijn zonder je! (ik weet niet beter tenslotte haha)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:49

Zal ik dan met mijn auto'tje komen dan?

Ik zal helaas zonder paard komen...Het blijft lastig als je afhankelijk bent van eigenaren. Maar zal me heus vermaken hoor!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 19:10

Opmerking van Dais? Dekens wassen? Daar begin ik niet aan hoor :P En mijn dekjes kom ik denk ik ook niet aan toe :o

Zondag spulletjes bij elkaar rapen. Heb er zin in! Ow f*cket nu ben ik wel vergeten om te kijken wat voor tekenspul het is dat ik heb! Ik ga maandag nog een flesje halen.

Oh echt Kelly?? wat jammer zeg, balen :( :(

Vandaag Wiet nog even moe gemaakt voor het weekend. Ritje van 27 km in de benen :o Dus mochten we een lange tocht gaan doen, doe ik die het liefst wat later in de week :P Paard komt al moe aan straks :P *goed voor dr*

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:05

Zou je voor mij ook een flesje willen kopen? Dan betaal ik het terug of maak het naar je over. Hier bij drie dierenartsen geweest en niet een die iets had voor me?

Lekker ritje vandag. Ik heb amper 6km gereden, maar er zaten veel dazen dus dat was de enige fijne route. De rest was te erg met dazen :-(

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:23

Ik neem het ridderpak van mn paard ook maar mee. Hopelijk vallen de dazen daar in het bos mee.
Is goed. Flesje is wel iets van 18 euro ofzo, en klein flesje. Maar het werkt wel langer. In principe zou ik haar nu niet hoeven te behandelen, maar ik spuit haar toch in voor ik die kant op ga voor de zekerheid.