Okee, dat moet lukken Nee, het is geen hele kleine auto. Beste vriendje van 1.95 paste er ook in en heeft niet geklaagd. Nou ja, hooguit over mijn rijstijl Ik reed iets teveel door
Okee, dat moet lukken Nee, het is geen hele kleine auto. Beste vriendje van 1.95 paste er ook in en heeft niet geklaagd. Nou ja, hooguit over mijn rijstijl Ik reed iets teveel door
Geruststellend
Nee Twingo's gaat prima hoor Heb zelf ook 'maar' een VW Polo en dat past ook prima
Ik rij heel netjes hoor. Maar meestal iets boven toegestane snelheid. Vond hij als man nogal verrassend. En hij vond het nodig geregeld commentaar te geven Ik heb het hem maar vergeven. Als man weet-ie nou eenmaal niet beter En hij kon er ook niets aan doen dat hij zich als grote stoere man moest opvouwen naast een vrouw, in een Twingo Dat alleen was al hilarisch
Snel rijden is niet erg, maar ik ken ook iemand die rijdt echt VER boven de toegestane snelheid en moet je je goed vasthouden door de bochten, dat is minder relaxed
Oooh nee, dat doe ik niet Ik rij veilig. En ook wat minder hard als er mensen meerijden. Dus dat komt wel goed Ik hou gewoon van doorrijden. Al dat gemuts met 90-100 op de snelweg. Doe mij maar gewoon 120
Alleen niet als je op de lekbrug bij Vianen rijdt en je mag er stiekem maar 90 en je ziet een busje aan de verkeerde kant van de vangrail staan en vervolgens denk je; hee een installatie op de vangrail en dan realiseer je je dat het mobiele flitsers zijn en je kijkt gauw om je heen hoe hard je mag en op je snelheidsmeter en constateert dat je bijna 30 boven de maximaal toegestane snelheid zit en in plaats van te REMMEN laat je alleen je gas los