Besloten - VPTB Meeting: Zonder kids uit eten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Besloten - VPTB Meeting: Zonder kids uit eten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:36

Ok ik zal uitzoeken wat nog mooi is en wat ik niet wil houden, dan neem ik dat wel mee zaterdag. :D

Nog andere dingen? Heb nog een Graco Sweetpeace staan die weg mag. :P

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:38

had ik dus ook jolanda. heb er echt veel schik van!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:39

Nathalie schreef:
Heb nog een Graco Sweetpeace staan die weg mag. :P

Da's zo'n hele dure wipstoel toch? :D

Naja, mocht er iemand nog cute spul hebben in maat 50 of 56 voor een mannetje (liefst echt babyspul, niet heel kleurrijk enzo)... Of een mooi boxkleed in grijstinten of bruintinten...

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:42

Het begint echt een sport te worden. :D Sommige dingen wil ik echt wel lekker nieuw kopen maar veel babydingetjes worden amper gebruikt en weet je ook niet of je zelf zo actief gaat gebruiken. Daarbij zijn collecties van vorig jaar soms leuker dan wat ze nu in de winkel hebben.

Sweetpeace is niet mijn ding Nath dus die hoef ik niet van je over te nemen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:42

Ja, een schommelstoel met o.a. baarmoedergeluiden. :P Heel handig als je een baby hebt die véél huilt..... haha

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:45

Spulletjes kopen en verkopen via hier vind ik ook ideaal. Zeker weten dat het na betaling ook aankomt en dat het ook gewoon in de staat is, zoals het gezegt word dat het is.

Sem heeft nu een heel leuk Dirkje shirt aan, wel gekocht via MP voor 2,50. Ook geen geld.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:15

chubby ik heb veel in maat 50,56 ,62 en 68. [***] isdoor deze maatjes heen gevloge helaas.
ik zet wel een link hier neer als ik vanavond alles in mijnalbum heb gezet.

Salsa Ik heb van Tigger de klamboe, deken, laken, luierdoekjesdoos, luieremmer en een standaard waar de klamboe aan kan. Wit met zwart voor ledikant. Merk Anel En eventueel ook het badje van Tiger (met stop en warmtemeter) ervan met standaard, ook een doorzichtige tubby niet met Tigger want ik wilde een doorzichtige zodat je die kleintjes door de zijkant heen kunt zien. http://www.anel.nl/index.cfm/go/Product ... /myFrom/0/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:17

Mytens schreef:
Tja in deze tijden wel te begrijpen van bedrijven. Daarom hier altijd een goede buffer achter de hand voor onverwachtse kosten.

dat zowiezo, brrr ik denk dat ik heel zenuwachtig zou zijn als ik geen spaargeld zou hebben voor onvoorziene omstandigheden!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:19

Hier altijd al panisch als er minder dan 300 euro op de gez. rekening staat. haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:19

Hilda79 schreef:
Het is helaas wel zo ja. Ik merk het ook.
Laatst fotoshoot van een zwangere gemaakt die al behoorlijk ver heen was. Twijfelde tussen welke reportage of ze dat naderhand mocht beslissen en betalen. Contact was super leuk dus prima. Resultaat is dat ik foto's heb gemaakt maar nog steeds geen geld heb gezien en er wordt ook niet gereageerd op mails meer. Dus tja dat zorgt er wel voor dat ik nu echt niets meer doe tot er betaald is.

Dat vertelde de vrouw van de buikschildering ook. Ze maakt de schildering en meteen foto's en je krijgt meteen de cd mee. Ze is toen best een keer op der neus gegaan met mensen die niks meer lieten horen terwijl ze beloofd hadden achteraf te betalen.

Dat is dus ook de reden dat je bij de kraamzorg waar ik bij zit je eigen risico vooraf al moet betalen. Ik heb in april al 160 euro betaald!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:20

Suzanne F. schreef:
[naam] schreef:
Dat is wel heel raar! Zo'n bedrag gaat toch gewoon op rekening en dan met 14 of 30 dagen betalen?

Nou mooi niet hoor. Moest even contant afgerekend of gepind worden bij ophalen...

Garage hier in het dorp doet zoiets gelukkig niet, daar mag alles op rekening. Maar dit was echt een elite garage, ze verwachten dat mensen dat wel even hebben op de rekening.

en ook geen 'vaste' klant oid? Ik kan het wel ergens begrijpen dat het bij een bedrijf waar je onbekend bent eerder gevraagd wordt.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:21

Jammer Jantine..

Verder niemand hier uit de buurt om mee te carpoolen he?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:26

Baal ook enorm Sanne, maar vind het niet eerlijk tegenover hub om wel te gaan, terwijl hij deze maand ook niet weg/uit kan.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:36

mooie set is dat francis, leuk hoor.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:42

ja en lekker unisex. Maar [***] heeft nu echt niets meer van die lijn in haar kamer. [***] nog een paar dingen. Maar zometeen krijgt [***] een 1 pers.bed en dan kan het één en ander weer door naar [***].

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:56

tessa heeft een samengestelde lijn van oranje/rood. zou ook voor een tweede kunnen omdat het unisex is, maar ik ken mezelf en wil dan toch wat anders haha

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 14:47

[***] heeft nu hoogglans wit met paars accessoires en aan de muur 2 paardjes in zilveren lijsten.
Haar meubels blijven gewoon als er een gewoon bed komt.
Bij [***] weet ik het nog niet, als we hier nog wonen misschien iets op maat met een 1persoonsbed want het is een rare kamer.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:17

Balen Jantine!

Iemand nog interesse in een nieuwe voedings top van mamalicious of hoe je het schrijft?
Kan ik die zaterdag meenemen.

Tijgertje is leuk Francis!
Hier alles bruin, blauw , groen maar zou idd bij een 2e ook alles anders willen....
Pff denk daar trouwens steeds vaker over na

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:15

Mytens: heb je de lijn met die grote tijger of die kleinere? Vind die grote voor ons niet zo heel leuk (hou niet zo van die hele uitgesproken karakterspulletjes) maar als het die kleine is vind ik hem wel leuk.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 11:47

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:54

Ik heb trouwens 4 van die rieten hangmanden, rechthoekig zeg maar, om op te hangen in de tuin.
Is wit-grijsachtig riet. Iemand interesse want dan neem ik ze mee anders gaan ze naar het grofvuil.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:55

Neem maar mee :D

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:58

ohja past wel bij je andere rietenmanden denk ik, ik heb geen groene vingers. lavendel is al dood en nu 4 grote potten met siergras, moet niets mis mee kunnen gaan hahah

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:20

ik heb nog een buikband van anita, de babybelt.
het is een witte, maat S, 40-42.

iemand interesse?

verder een hele doos positiekleding maat 40-42.