Mijn aanhang gaat wel mee. Scheelt natuurlijk wel dat hij ook crosst. Maar hij kan ook prima over andere dingen kletsen dan paarden dus als jullie aanhang niet over paarden wil kletsen hoeft dat toch ook niet?
hahaha met een beetje geluk heb je hem dan in the pocket Mootje Ik verbaas me altijd dat Geert zich met iedereen kan vermaken. Zet hem tussen een stel vreemden en hij heeft altijd schik. Ik vind dat veel lastiger. Gelukkig hebben we het met de meeting makkelijker we hebben altijd iets waar we over kunnen kletsen.
10 juli is helemaal goed! Moeders gaat ook mee, die is ondertussen ook al wel bekend bij sommige van jullie. Vriendje ziet het vast niet zitten en ik ook niet.
Helemaal goed Mendy, rijden we met zn 5en die kant op. Ik heb alleen smorgens dressuur concours of enjoy the ride maar ik zag dat Dienke ook mee deed met de enjoy the ride. En het begint toch pas om 16.00 dus dat moet lukken. Weet zeker dat het in de auto dan al heel gezellig wordt! Heb er nu al zin in!
mistid
Geplaatst: 22-05-11 00:25
Ik kan heel gemakkelijk zo met wildvreemden wegpraten, maar mensen die ik vaag ken maar het niet zeker weet & nooit eerder heb gesproken heb ik toch wat meer moeite mee. Ben eigenlijk best wel verlegen al zou je dat niet zeggen.