zeg ik ben echt nog wel junior hoor pfoe dat zullen we wel zien wie er als eerste onder de tafel ligt Ik pas me aan hoor... ik vouw me zelf wel op een luchtbed.. eigelijk wel beter. Want wie weet wie en wat er allemaal op de matrassen is gebeurt
beebie75
Geplaatst: 09-06-11 12:39
dat scheelt wel weer twee bedden Dien, als je dat meeneemt
beebie75
Geplaatst: 09-06-11 12:40
Caye schreef:
zeg ik ben echt nog wel junior hoor pfoe dat zullen we wel zien wie er als eerste onder de tafel ligt Ik pas me aan hoor... ik vouw me zelf wel op een luchtbed.. eigelijk wel beter. Want wie weet wie en wat er allemaal op de matrassen is gebeurt _O-
ik heb best een idee daarover
Garo
Geplaatst: 09-06-11 13:40
He jakkes, moet ik in een hotel ook altijd aan denken, daarom neem ik ook altijd mijn eigen kussen mee. Het idee dat daar iemand op heeft liggen kwijlen, over de rest nog niet gesproken.
Garo
Geplaatst: 09-06-11 13:41
Nadine is toch ook nog aardig junior?
saskia23
Geplaatst: 09-06-11 13:46
Zet mij ook maar op de lijst Ik neem trouwens niet alleen mn eigen hoofdkussen mee maar ook mijn deken. 1,5 Jaar geleden gingen we met het werk in een boerderij in Friesland in het kader van teambuilding. Heel gezellig en had een slaapzak mee van mn moeder .... voelde me goddorie net een rups in dat ding. (hoewel, ik leek in die tijd meer op een bifiworst )
Mijn moeder heeft zo'n aerobedgeval, die mag ik vast lenen. Dan ga ik ook wel op een luchtbed. Heb genoeg kampen van de studenten-rijvereniging (no jokes please ) overleefd onder barre omstandigheden.
blackpegasus
Geplaatst: 09-06-11 14:10
Ik ben echt benieuwd of iedereen straks daadwerkelijk mee gaat. Lijkt mij echt enorm leuk als dat lukt Volgende week maar alvast dat weekend vrij nemen van werk.
Caye
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-11 14:34
Rock schreef:
Pauline schreef:
Jawel maar dien en rock samen geeft teveel kinderpret
Nee joh, dat mag Dien helemaal niet van Dennis
woehahahah nou hoorde hem gister nog wat anders brullen iets met mars...
we moeten gewoon boeken en betalen....dan gaat iedereen wel mee
oh ik ben sowieso een voorstander van mn eigen dekbed, dus niet raar staan te kijken als ik mn donsvacht mee neem. En sowieso mijn eigen kussen; kan niet zonder
ohwwwww Sas23 gaat ook me, leeeeeukkk!!! En Ariekje