Oh gezien we pas 14:00 beginnen zal het denk ik nog wel iets later zijn Alhoewel dat zal liggen aan mijn geweldige planning waardoor ik altijd te vroeg ben Maar zo vroeg zal wel niet
Oh en even een vraagje voor de fotografen: Zijn er nog fotografen die een reflectiescherm meenemen? Want dan zouden we evt. iemand kunnen vragen om mee te komen die dat vast kan houden
Queelens
Geplaatst: 17-03-11 12:21
Oke nou ik zorg wel dat ik optijd bij Nikki ben Moet ik even kijken hoe ik dat doe met middageten ofzo dan neem ik 's ochtends gewoon al het apparatuur etc mee naar het werk en ga vanuit het werk gelijk naar Nikki toe fietsen dan (zal 3 kwartiertjes zijn) eet ik tijdens het fietsen ofzo?
Of ik kijk papa gewoon lief aan of hij me ophaalt van het werk natuurlijk -hehe kreeg even een helder moment-
Jinte
Geplaatst: 17-03-11 12:24
Haha dat kan. Of je eet in de auto of op de Duinen Maar ik zal tegen die tijd wel eventjes PBen hoelaat ik er ongeveer zal zijn
Queelens
Geplaatst: 17-03-11 12:24
Jinte schreef:
Haha dat kan. Of je eet in de auto of op de Duinen Maar ik zal tegen die tijd wel eventjes PBen hoelaat ik er ongeveer zal zijn
Ah komt wel goed, als papa mij ophaalt kan ik thuis nog even gou eten. Hoe ik eet maakt me niet uit, als ik maar wat binnen krijg
Blanket
Geplaatst: 17-03-11 12:27
Kan je mij dan ook PB'en hoelaat je bij Station Amersfoort Schothorst bent? Dan kan ik mijn treinreis uitstippelen.
Jinte
Geplaatst: 17-03-11 12:28
Blanket schreef:
Kan je mij dan ook PB'en hoelaat je bij Station Amersfoort Schothorst bent? (a)
Ik PB tegen die tijd iedereen even die met mij mee rijdt. Maar is gewoon Station Amersfoort ook mogelijk? Daar haal ik namelijk Marjolijn (en Mark volgens mij) ook op..
Okay prima, dan doen we dat Tijd geef ik nog door maar zal denk ik rond half 1 zijn gezien het vanaf Amersfoort een klein uurtje rijden is, misschien zelfs nog wel iets later. Maar ik ben liever te vroeg dan te laat aanwezig
Niniee
Geplaatst: 17-03-11 16:26
Lauke, gefeliciteerd!
Jinte schreef:
Niniee schreef:
Rij je toevallig langs Utrecht?
Ik zie op de kaart dat ik wel langs Utrecht kom, maar waar zou ik je dan evt. op moeten halen?
Ik zou wel naar het station kunnen komen, als je nog genoeg plek over hebt natuurlijk. Ik kan natuurlijk ook met de trein naar Amersfoort komen, hoef je ook niet de hele tijd te stoppen.
MerelxG_R
Geplaatst: 17-03-11 16:58
Ik wil best mijn reflectiescherm meenemen . (vijf in één, 105 cm)
Ik heb die van mij nog nooit gebruikt omdat ik niet zo goed weet hoe het werkt . Maar ik wil hem wel meenemen want dan kan ik leren hoe ik hem het beste kan gebruiken.
Kijkend op de mensen die een reflectiescherm mee willen nemen is het dan denk ik wel handig iemand daarvoor mee te nemen, Nikki en Danielle? Sammyy @ bokt zou dat wel graag willen doen