Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabszz

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:23

Ik moet trouwens ECHT weer eens mijn bokt-profiel gaan updaten, want het is alweer een jaar geleden dat ik hem veranderd heb!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:26

Sabszz schreef:
Ik woon net naast Amsterdam :)
geen idee waar de divoza is! haha

wat voor glitters :P ?

Zo'n pak van de toppers! :Y)
Haha nee ik ga even kijken of ik een foto kan vinden :p

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:29

Sabszz schreef:
Ik moet trouwens ECHT weer eens mijn bokt-profiel gaan updaten, want het is alweer een jaar geleden dat ik hem veranderd heb!

Ik heb hem vanmiddag toevallig geupdate! Toevalli :+
was wel tijd stonden alleen maar oude foto's in, nu nog steeds maar kan niet alle foto's uploaden omdat ik vaak op mijn ipod op bokt zit :Y)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:34

haha ja en ik op mijn BB :P en dan kan het idd ook niet.. maar ik doe er ook altijd zo lang over, wat ik heb dan weer zoveel foto's die ik wil uploaden :P
en ik heb er niet altijd de tijd voor, of naja ik neem er niet altijd de tijd voor...
maar vooral de tekst moet zwaaaaar aangepast! en de foto's mogen eigenlijk ook wel is een keer :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:48

ik zit ook altijd op mijn bb hahaha, echt verslavend die dingen :P

ik zet niks in mijn profiel xD

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:58

Haha ja BB is echt SUPER verslavend!
Oh ik vind het wel leuk, die profielen!:D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:03

ja ik ook wel hahaha, alleen niet bij mezelf xD
BB is echt geweldig <3 I love dat ding hahaha

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:03

Hahah jaaaa !:d welke heb je ?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:04

de curve omdat mijn abbo nog niet afgelopen was en mijn andere foon stuk, in augustes ga ik over op de bold denk ik :)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:22

Okee ! ik vind de nieuwe curve ook wel heel erg mooi :)

ik heb de bold 9700 White

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:22

Hallo was ik weer hoor xd
Jullie gaan echt veel te snel :o

Over de frontriem meisje dat ik ken (shetties) heeft een ww frontriem voor de abt met drie van die hangende rijen met steentjes echt super mooi!! Ik wil er ook zo een! Hihi

Ik ga ook wel is naar het strand zit hier op 15 minuten met de fiets ongeveer 30 minuten rijden met paard een klein strandje waar je gewoon een klein stukje het water in kan. Maar als je verder gaat zit je tussen al dat vieze groene spul en dan kan je er niet meer uit.
Maar het is geen groot strand maar gewoon om even lekker langs en met de hoefjes in het water galopperen is het gewoon leuk. Ben wel van plan ooit nog een keer naar Wassenaar ofzo naar strand te gaan. Ong 20 minuten met de trailer. Wij hebben hier heel veel heide waar ook van die enge bizons zijn. Was een keer met vriendin keihard aan het galopperen stond er ineens zo koe. Ponylief schrok zich helemaal dood.

Polo's vind ik ook leuk idee (als ik ga) sweaters lijkt me minder omdat het redelijk warm kan zijn, mischien in de avonduren als het wat kouder wordt.

Ik wil ook een BB!!
Heb nu een Samsung corby maar die is helemaal stuk. Het toetsenbord doet het nie meer. En mag pas in dezember dit jaar een nieuwe mob. Maar dan krijgen we het verhaal; HTC of BB. haha. Denk niet dat ik nog een Samsung neem. Mocht het beeldscherm laten maken. €40 voor het scherm te maken en €40 voor onderzoekskosten wat dus neerkwam op €80 die onderzoekskosten waren dus gewoon fooi oid.

Wat willen jullie trouwens worden?!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:25

hmm das ook vervelend!

Ik wil later heel graag fysiotherapeut worden ( en dan ook voor paarden ) en als hobby fotografie erbij :) maar ik moet nog veel leren op dat gebied ;)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:29

Ik wil ook fysiotherapie gaan doen!! :)
Zou heel graag naar thim van der laan hogeschool fysiotherapie willen.
Mede omdat je dan ook stage kan lopen in het buitenland.
Hoor steeds meer mensen die dit beroep willen doen. :)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:30

Zie trouwens dat ik wel een heel lange post had :o

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:30

Sabszz schreef:
Okee ! ik vind de nieuwe curve ook wel heel erg mooi :)

ik heb de bold 9700 White

miss ga ik ook wel voor de torch :P

ik wil advocaat/jurist worden :) weet het nog niet precies hahaha, rechtsgebied weet ik ook niet vind heel leuk :')

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:35

Hoorde pas iemand tegen een jongen:
Ik vind dat jij wel advocaat moet worden, vind ik jou wel een type voor.
Want voor advocaat moet je een grote mond hebben xd

Is dat echt zo?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:36

Evony schreef:
voor auto rijden? Praat me daar niet van haha, had de eerste keer 1 fout te veel, 2de keer maar 1 fout xD

Ja, op een gegeven moment is het meer geluk als wijsheid... Soms ligt het gewoon aan de vraagstelling... En soms zijn eigenljik meerdere antwoorden goed. Maar omdat het computer is krijg je dat probleem...

Polo's en meeting vind ik een leuk idee! =) Ik wil eigenlijk liever geen polo met Bokt en weeknummer erop... Vind ik een beetje zonde....

Ik heb bij [paard] een wave frontriem. Hoofdstel van Hkm, zal zo even zoeken of ik er een foto van heb =)

Begin april wordt mijn abbo verlengd, dan mag ik een andere telefoon uitzoeken. Ik denk dat ik voor de Iphone ga =) Zit al jaren aan de sony ericsson, vind ik ook heel fijn. Maar begin een beetje apple/mac fan te worden =)

Ik zit nu op de [opleiding]. heb ook al wat connecties, dus hoop van harte daarmee mijn brood te kunnen gaan verdienen =)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:37

Ja, je moet alles durven te zeggen en ook wel te bluffen hahah

@phoenix; ik ben ook een apple van zit nu achter een mac hahah, we hebben nog een macbook naast mijn Imac, mijn pa wil een Ipad en ik heb de Ipod touch, maar de Iphone vind ik niet zo fijn in omgang met de paarden, te gevoelig.
weet je al wanneer je moet afrijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:40

Haha, een hoop appeltjes dus bij jullie thuis! ;) Ik heb zaterdag een macbook pro besteld, dus die gaat deze week komen. Mijn eerste eigen appeldingetje! =) Maar hoor veel mensen enthousiast. Op school werken ze er ook mee, ideaal. En Iphone, tja.... Telkens als ik hem zie, of in de handen heb van een vriending wordt ik verliefd, haha =P

Ik weet nog niet wanneer ik moet afrijden. Eerst theorie doen ;)

Ik heb trouwens mijn hoofdstel opgezocht. Hier lijkt die heel overdreven, maar 't is hem wel =) http://www.fokkens-ruitersport.nl/easys ... h5844c.jpg

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:48

ik vind het een mooi hoofdstel!
wij zijn een appelboomgaard :D appel is gewoon echt super fijn <3
Iphone werkt echt heel fijn, maar in je rijbroek en zo of bellen op je paard (I know mag niet :+) is toch allemaal even wat lastiger, en ik flikker mijn telefoon nog al eens in mijn tas xD
maar ik zit het wel stiekem te over wegen na mijn BB :P

afrijden, brrrr, wil er niet meer aan denken :o heb ik zoveel nachtmerries van gehad ;(

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:49

Heb mijn ruiterbewijsexamen gedaan, denk dat je dat daar wel een beetje mee kan vergelijken?!
Had elke keer net een fout teveel bij de oefenexamens, uiteindelijk sik geslaagd. Terwijl ik 3 fouten telde had ik uiteindelijk 5 fout. Echt heel irritant die examens. Vind sowieso dat citos examens enzo moeten verdwijnen. Ik vind dat ze moeten kijken hoe je het over een bepaalde periode doet. Nu hangt alles af van dat hele moment. Wat je weeeeer meer geld kan gaan kosten of je toekomst bepalen. Als je hierdoor een black-out krijgt ben je mooi de aap gelogeerd.

Ja donkerblauwe polos <3 ben gek op donkerblauw (en op rood :o ) vind bokt en werknummer ook beetje penny. Had een hele leuke gezien van mensen van vorig jaar. Met een nederlandse vlag erop. Die vond ik ook wel stoer. We kunnen ook een beetje scapa achtig iets doen. Haha scapa zullen jullie nog wel veel horen. Ben een ongelovelijke scapa fan.
Qua meeting: misschien op een groot event ofzo? Jumping a'dam redden we niet meer.
Maar Nederlandse kampioenschappen? Groot concours?

iPhone is ook heel stoer maar vind het toch iets te duur en aangezien ik al een iPod touch heb is een iPhone een beetje overbodig voor mij.

Als je fotovakschool doet wordt je dan fotograaf toch? Of is dat een hele domme vraag?

Ik moet echt een keer korter leren typen. Houd jullie wel bezig. xd

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:50

Trouwens lees het pas later maar echt super mooi hoofdtstel!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:51

heb ik tenminste wat te lezen hahah :P
ik weet denk ik al welke polos jij bedoeld, is een groep die vrijstandaard al vele jaren achter elkaar daar naar kamp gingen, tenminste bij mij waren ze er ook al :P

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:52

Kan wel groep allround of SGW paarden...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:54

waren het van die oranje polos?