Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabszz schreef:Ik moet trouwens ECHT weer eens mijn bokt-profiel gaan updaten, want het is alweer een jaar geleden dat ik hem veranderd heb!

en dan kan het idd ook niet.. maar ik doe er ook altijd zo lang over, wat ik heb dan weer zoveel foto's die ik wil uploaden

I love dat ding hahaha

maar ik moet nog veel leren op dat gebied

Evony schreef:voor auto rijden? Praat me daar niet van haha, had de eerste keer 1 fout te veel, 2de keer maar 1 fout xD
Ik heb zaterdag een macbook pro besteld, dus die gaat deze week komen. Mijn eerste eigen appeldingetje! =) Maar hoor veel mensen enthousiast. Op school werken ze er ook mee, ideaal. En Iphone, tja.... Telkens als ik hem zie, of in de handen heb van een vriending wordt ik verliefd, haha =P
appel is gewoon echt super fijn 
) is toch allemaal even wat lastiger, en ik flikker mijn telefoon nog al eens in mijn tas xD
heb ik zoveel nachtmerries van gehad

ben gek op donkerblauw (en op rood
) vind bokt en werknummer ook beetje penny. Had een hele leuke gezien van mensen van vorig jaar. Met een nederlandse vlag erop. Die vond ik ook wel stoer. We kunnen ook een beetje scapa achtig iets doen. Haha scapa zullen jullie nog wel veel horen. Ben een ongelovelijke scapa fan.