Monique

Helemaal los als in geen touw etc. durf ik niet denk ik, tenzij hij onwijs braaf en niet afgeleid is. Maar anders neem ik een bloedmooi halster en mogen jullie de wegwerk-skills showen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MerelxG_R schreef:LBfotografie schreef:voelt zich jong snik snik snik
![]()
Het is dat ik niet kan komen in Maart, maar de volgende in Lunteren wil ik wel komen en dan ben ik waarschijnlijk het jongste.(Word dit jaar op 2 oktober 15).
E_Nalanta schreef:Zijn er eigenlijk nog fotografen hier die een bepaalde foto willen maken met de meeting?Steigerend paard, bepaald ras, bepaalde omgeving in combinatie met een bepaald paard... (even om 't gesprek gaande te houden
)
Eliine schreef:Ja hoor, dat stelt me gerustIk ben 23 stelt dat je een beetje gerust monique
E_Nalanta schreef:Zijn er eigenlijk nog fotografen hier die een bepaalde foto willen maken met de meeting?Steigerend paard, bepaald ras, bepaalde omgeving in combinatie met een bepaald paard... (even om 't gesprek gaande te houden
)
E_Nalanta schreef:Als we prikpalen hebben met eventueel dubbel lint, dan zou ik hem kunnen loslaten ja!Hij springt/kruipt er wel redelijk rap onderdoor, dus vandaag het 'dubbele' gedeelte
Flip komt ook mee, maar meneer is nog op en top hengst dus hem zal ik helaas niet los kunnen laten. (tenzij er hier iemand met zijn of haar model een flipbaby wil, of 18+ foto's....)
LisaDijk schreef:EEN IDEE!
weidepaaltjes kosten een drol! (nou oke niet letterlijk)
Maar als we nou eens met een aantal fotografen wat bij elkaar leggen! en weide paaltjes bestellen? voor de meeting?
(er volgen nog veel meer meetings) dus daarvoor zullen we ze vast ook kunnen gebruiken!
Paaltjes:
http://www.agradi.nl/afrastering/palen/ ... egorie/880
Draad:
*even opzoeken*
Queelens schreef:LisaDijk schreef:EEN IDEE!
weidepaaltjes kosten een drol! (nou oke niet letterlijk)
Maar als we nou eens met een aantal fotografen wat bij elkaar leggen! en weide paaltjes bestellen? voor de meeting?
(er volgen nog veel meer meetings) dus daarvoor zullen we ze vast ook kunnen gebruiken!
Paaltjes:
http://www.agradi.nl/afrastering/palen/ ... egorie/880
Draad:
*even opzoeken*
Ik neem aan dat je het over prikpaaltjes hebt? die kan ik zo van stal mee nemen als ik het vraag hoor.