Maakt mij allemaal niet uit, maar er zit kans in dat ik weekend dienst heb.. Dan kan ik pas later, vanaf 3 uur. Kan zijn dat er te ruilen valt, maar moet al veel ruilen en doen dus moet nog even kijken wat de planning doen
We kunnen beter inderdaad rond een uur of 5 afspreken.Als er dan bitchfights ontstaan zitten we in ieder geval niet de hele tijd in het onder en weer gezeik.
Ingmar_ schreef:Ik faal ook hard in poolen. What about a few borrels in Bodytalk? Een deel van de mensen wil niet mee stappen, dus ik denk dat een activiteit wel leuk is?
upendo schreef:NIEUWE GARDEROBE SHOPPEN VOOR SAS OP HAAR KOSTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Als het voor mij is is het nogal logisch dat het op mijn kosten is.
Saskiaatje schreef:upendo schreef:NIEUWE GARDEROBE SHOPPEN VOOR SAS OP HAAR KOSTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Als het voor mij is is het nogal logisch dat het op mijn kosten is. Ja, ik dacht, ik zeg het er maar bij voor de zekerheid voor het geval je denkt dat iedereen je gaat spekken. Snookeren vind ik wel leuk.Dat vat ik nog. Gewoon even/oneven van onder naar boven in gaten mikken.
Ja, ik zie echt niet of ik punten heb als ik één centimeter verder zit dan iemand anders hoor. Dan is voor mij de lol er snel vanaf.
Ingmar_ schreef:Ik doe gewoon gezellig mee! Als we maar kunnen lachen! Als je kipje ziet poolen word t gegarandeerd lachen (nee hoor liefje, ik leer t je wel! )
upendo schreef:Ja, ik zie echt niet of ik punten heb als ik één centimeter verder zit dan iemand anders hoor. Dan is voor mij de lol er snel vanaf. Da's niet poolen schat Poolen is met die 6 gaten en halve en hele gekleurde ballen die zsm in die gaten moeten
Saskiaatje schreef:Het maakt mij allemaal niet uit.Mag aanhang van buiten Bokt ook mee of is dat niet de bedoeling?Zit ik persoonlijk niet op te wachten..BOKTmeeting remember?
Ik ook niet Ing. De kunst is om dat niet te laten merken, want anders ben je de banketstaaf. Eef.. Mijn motoriek is ruk!