Nans, sorry! Huis optillen en bij jou naast de deur zetten is ook erg lastig Ja, dat weet ik ook niet. Ene Sandra die bijna iets heeft met een getrouwde man?
Lijkt me erg leuk als ik kan, kan ik eindelijk aanwezig zijn bij een meeting. Vinden de mensen het wel goed als je met een groep meiden daar gaat logeren? Tres neem ik dan niet mee denk ik gezien de afstand en waarschijnlijk heb ik dan ook nog geen e-rijbewijs. Moet daar toch een keer mee gaan beginnen
Thanx Het lijkt me zo gaaf en fijn en gezellig om weer op een meeting te komen. het is tijden geleden bij jou thuis volgens mij en een kleine meeting bij de verjaardag van Marloes.
Misschien dat we hiervoor nog een meeting kunnen houden omdat we anders 6 maanden moeten wachten. Ik las over de lasergamen eind deze maand, dat word 'm niet voor mij ivm de kosten, maar bij iemand afspreken enz lijkt me erg leuk
Oh, we zijn zeker van plan om eerder nog een meeting te doen...volgens mij wilden we in mei nog een weekendje weg en anders kunnen we vast weer een keer naar Ilona in A'foort.