Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:34

Oehhh :')
Leukkk kan ze geen raboset vor mij regelen ? :') Peesset , dekje en uitrijdeken ? :))

Hommage

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:35

:') vrees van niet := zelfs een set wordt denk ik al lastig :')

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:36

Ligt er ook maar net aan waar je in een provincie woont he? Een rit per 3/4 provincies lijkt me niet slim :n we kunnen t beter op noord, midden en zuid houden, dan kan iedereen zelf kiezen naar welke rit ze gaan :) en belgië kan anders ook niet mee doen he als we met provincies werken.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:38

:') Hahaha damn! := Hhihii

@Calanddra dan denk ik dat het er vrij weinig zullen zijn in het noorden;)

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:38

Calanddra, dat vind ik eigenlijk ook, België hoort niet bij nl en als je mee wilt doen, kan dat wel, maar dan zul je wel verder moeten reizen. Denk dat het anders het teveel van het goede wordt als we België er ook nog bij pakken..

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:39

Calanddra schreef:
Ligt er ook maar net aan waar je in een provincie woont he? Een rit per 3/4 provincies lijkt me niet slim :n we kunnen t beter op noord, midden en zuid houden, dan kan iedereen zelf kiezen naar welke rit ze gaan :) en belgië kan anders ook niet mee doen he als we met provincies werken.

Idd. moeten niet te moeilijk gaan doen. 3 ritten is al aardig veel (als je alle kosten van voorzieningen/DA/etc. optelt). Ik zou het echt hierbij houden, zullen altijd mensen zijn die niet zo ver kunnen reizen maar je kunt niet iedereen blij maken, we proberen het zo goed mogelijk te doen!

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:40

idd misschien moeten we het bij deze gewoon maar op 3 ritten houden :D
en trouwens, iedereen hier, het wel even in je os zetten zoals ZusJacobs he :) (ga ik ook even doen :P )

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:44

Dat is aardig, dan sluit je dus de belgen uit. :\ met een actie als dit kun je nooit met teveel zijn. Hoe meer hoe beter.

Waarom zouden er dan in t noorden dan weinig komen? Waar is dat op gebaseerd? Zijn genoeg paardenmensen in het noorden hoor :)

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:45

dat is waar, maar dan sluiten we ook duitsland uit, zo kun je eeuwig doorgaan..
we organiseren het in nl toch? en als we er nou ook een doen dichtbij de grens, dat kan toch ook?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:48

Maar waarom zouden duitsers ook niet mee mogen doen? Het feit blijft het wordt in nederland georganiseerd, iedereen mag zelf kiezen of ze mee willen doen.

Om de meesten mensen te krijgen is het het beste om een locatie goed in het noorden te nemen, midden nederland en goed in het zuiden. Het is dus mogelijk dat het zuiden voor meerdere belgen ook te bereiken, dus waarom zouden zij dan niet mee mogen doen?

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:50

Calanddra schreef:
Maar waarom zouden duitsers ook niet mee mogen doen? Het feit blijft het wordt in nederland georganiseerd, iedereen mag zelf kiezen of ze mee willen doen.

Om de meesten mensen te krijgen is het het beste om een locatie goed in het noorden te nemen, midden nederland en goed in het zuiden. Het is dus mogelijk dat het zuiden voor meerdere belgen ook te bereiken, dus waarom zouden zij dan niet mee mogen doen?

Dat bedoelde ik ook niet, maar ze wilden er ook een in België zelf organiseren, zo bedoel ik het, dan kun je eeuwig doorgaan :+

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:50

Calanddra schreef:
Dat is aardig, dan sluit je dus de belgen uit. :\ met een actie als dit kun je nooit met teveel zijn. Hoe meer hoe beter.

Waarom zouden er dan in t noorden dan weinig komen? Waar is dat op gebaseerd? Zijn genoeg paardenmensen in het noorden hoor :)

Ja idd. zo kun je wel eeuwig doorgaan, is het geen idee voor belgie om er zelf ook een te organiseren? Die dan wel ''mee draait'' met Nederland maar wel in belgie zelf is? Of zo iets :+

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:52

de kans is trouwens wel klein dat de evt. sponsoren die ik miss voorelkaar kan krijgen (van der blij diervoeders, het molenhuis en discus tropica) niet willen sponsoren wanneer het niet bij hun in de buurt georganiseerd wordt, dichtstbijzijnde zou dan omg. utrecht zijn, misschien is Gelderland zelf ook een idee, ook voor evt. mensen net over de grens van Duitsland... ?

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:52

ZusJacobs schreef:
Calanddra schreef:

Ja idd. zo kun je wel eeuwig doorgaan, is het geen idee voor belgie om er zelf ook een te organiseren? Die dan wel ''mee draait'' met Nederland maar wel in belgie zelf is? Of zo iets :+

Dat vind ik ook of meerijden in Nederland, of er zelf een organiseren en dat Nederland en België uiteindelijk samen doen :))

Boender123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:56

Weet iemand de datum voor de rit al en de plek ? :o

xRosanna1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:58

Boender123 schreef:
Weet iemand de datum voor de rit al en de plek ? :o

dat zijn ze nog allemaal aan het bespreken

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:58

:)) nog even wachten :P

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 18:59

Zuid Holland

Brabant

Groningen

Een idee?

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:00

:)) maar zou gelderland niks zijn niet dat dat veel scheelt met brabant, maar voor evt duitsland?

xRosanna1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:01

miss in het noorden in drenthe?
groningen vindt ik zelf iets te ver in het noorden

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:01

Ik denk dat we sowieso de Veluwe aan moeten houden, zoals al gezegd kan je daar prachtige routes rijden. En ik denk dat daar de meeste mensen op afkomen. Utrechtse Heuvelrug zou ook nog kunnen. Maar ik zou 1 van die 2 pakken voor midden Nederland. Zuid Holland ligt weer lastig voor mensen uit Gelderland etc.
Laatst bijgewerkt door Robin op 05-12-10 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:02

Groningen voor Duitslad dacht ik
En Brabant voor Belgie dacht ik?

Maar het was maar een idee hoor,

Drenthe is ook prima idd

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:02

idd de postbank is ook heel mooi :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:04

Naja, het organisatie team beslist uiteindelijk maar ik vind niet dat je bewust mensen mag buitensluiten. Als iemand uit belgië het er voor over heeft om naar de locatie in zuid nederland te rijden, dan zou die dus niet mee mogen doen?

we waren er al over uit dat we 3 locaties nemen die voor (zoveel mogelijk) nederlanders toegankelijk is, dus ver in het noorden, midden nederland en ver in t zuiden. Als iemand uit belgië of duitsland dan ook met eentje mee wil doen, waarom zou dat dan niet mogen?

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:05

Precies Calanddra, geen idee waarom niet.
Uiteindelijk draait het om Pink Ribbon en hoe meer mensen meedoedn, hoemeer geld voor de Pink Ribbon