Klopt maar dan zou ik een vriendin van me ook meenemen zodat ik niet dat hele stuk alleen hoef te reizen
Als ik zo naar het programma kijk denk ik dat zondag het leukst is Wat vinden jullie?http://www.ekdressuur2011.nl/programma/
Dan denk ik dat vrijdag het leukst is dan heb je nog veel afwisseling, en kür op muziekdat vind ik altijd wel leuk om naar te kijken Dan kan ik wel mooi met me ov heen en is de prijs ook het leukst, hihi
En welke dag zou nogmeer leuk zijn?anders zijn er geen 2 datums waar we een lijstje van kunnen maken hihi
Hmm volgens mij maakt woensdag of donderdag dan niet zoveel uit!Dusssssss....... Woensdag 17-08 ManonDonderdag 18-08 ManonVrijdag 19-08 Manon
haha nee, enigste verschil is dat er woensdag openingceremonie is met showprogramma en donderdag gewoon wedstrijd dag is
Woensdag 17-08 Manon, Lianne, GwendaDonderdag 18-08 Manon, Lianne, GwendaVrijdag 19-08 Manon, Lianne, Gwenda
ik zou graag met jullie willen meeten meiden maar ik moet dan 2 en een halfuur in de auto zitten helaas is dat wel heel ver weg.
Oke,.... eerste twee weken van juli heeft iedereen wel zo'n beetje vakantie toch? En OV is dan nog geldig! Misschien dan?
Jaaa duhh... jullie gooien roet in het eten. Oke beter gezegd:Wie heeft er in de eerste twee weken van juli vakantie, een OV en zin/tijd om te meeten?!
8 juli kan wel, doordeweeks edit: skkl ik kijk in juni het is allebei doordeweeks in dat geval kan ik beide dagen