Intratuin was echt super leuk! Kreeg helemaal het kerstgevoel

Er waren zulke lieve konijntjes

balen Maris! Denk ook dat een tanje lager wel veel beter is!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_ariskaa schreef:Lieverds ik zit nu stiekem op m'n iPod op bokt,
m'n computer staat nog aan met msn enzo.
Maar ik zit dus weer helemaal in de
stress, ik keek in m'n agenda hoeveel ik nog moest doen en was helemaal in paniek en moest nog samenvattingen uitprinten enzo. Dus ik achter de computer en eten overgeslagen enzo en nog dingen scannen.
Toen kwam m'n moeder en die zag me en zij zo van doe eens belangrijkere dingen (niet boos maar bezorgd) want was allemaal dingen aan het doen die niet echt belangrijk zijn (dingen scannen ipv voor morgen te leren waarmee ik nog moet beginnen)
En toen zeiden ze dat ik de voortekenen van overspannen had (m'n vader is zelf geweest) omdat ik altijd helemaal in de stress raak voor proefwerk -> hoge cijfers, lage mogen niet..
M'n ouders hebben zich nooit bemoeit met m'n huiswerk of überhaupt m'n cijfers of rapport, maar nu moet ik van hun onder toezicht leren maar daar kan ik niet tegen, heb het al die jaren al
zelf gedaan hoor en daardoor haalde ik wel die hoge cijfers.
En tja niemand begrijpt waarom ik naar havo ben gegaan, ik wel maar ik kan het niet uitleggen. Het is niet dat ik te dom ben voor vwo ik kan het wel maar ga er zeg maar aan onderdoor omdat het teveel is en ik ook faalangst heb voor die proefwerken en daardoor veel te hard leer en niet genoegen neem met minder. Havo is wat
minder veel en ook minder streng. Als ik zo door blijf gaan raak ik overspannen. Maar ik denk niet dat ik vanavond bij de opening kan zijn omdat ik me nu echt serieus moet concentreren op leren en
niet andere dingen doen.
Ik denk dat de helft van jullie het nu nog niet snapt en het klinkt ook allemaal erg tegenstrijdig maar ik ben slecht in het verwoorden van dingen.
stress, ik keek in m'n agenda hoeveel ik nog moest doen en was helemaal in paniek en moest nog samenvattingen uitprinten enzo. Dus ik achter de computer en eten overgeslagen enzo en nog dingen scannen.
Toen kwam m'n moeder en die zag me en zij zo van doe eens belangrijkere dingen (niet boos maar bezorgd) want was allemaal dingen aan het doen die niet echt belangrijk zijn (dingen scannen ipv voor morgen te leren waarmee ik nog moet beginnen)
En toen zeiden ze dat ik de voortekenen van overspannen had (m'n vader is zelf geweest) omdat ik altijd helemaal in de stress raak voor proefwerk -> hoge cijfers, lage mogen niet..
M'n ouders hebben zich nooit bemoeit met m'n huiswerk of überhaupt m'n cijfers of rapport, maar nu moet ik van hun onder toezicht leren maar daar kan ik niet tegen, heb het al die jaren al
En tja niemand begrijpt waarom ik naar havo ben gegaan, ik wel maar ik kan het niet uitleggen. Het is niet dat ik te dom ben voor vwo ik kan het wel maar ga er zeg maar aan onderdoor omdat het teveel is en ik ook faalangst heb voor die proefwerken en daardoor veel te hard leer en niet genoegen neem met minder. Havo is wat
minder veel en ook minder streng. Als ik zo door blijf gaan raak ik overspannen. Maar ik denk niet dat ik vanavond bij de opening kan zijn omdat ik me nu echt serieus moet concentreren op leren en
niet andere dingen doen.
Ik denk dat de helft van jullie het nu nog niet snapt en het klinkt ook allemaal erg tegenstrijdig maar ik ben slecht in het verwoorden van dingen.
niet andere dingen doen.
Lauste schreef:Goedzo!
Ik wist het al natuurlijk, maar alsnog gefeliciteerd.
Chrissy_ schreef:Joukje_04 schreef:Had vandaag onderlinge wedstrijd
1e in M/L met 181
En was vét streng gejureerd, ik was de enige met wp (van 5 hoor, dat dan weer wel, 1x M2, 1x M1, 2x L2 *waaronder ik* en 1x L1)
Dus ik ben tevreden, aangezien het niet compleet afgemaakt was en we beter konden
waauw goedzooo
Daantjee12 schreef:Ben er!
Intratuin was echt super leuk! Kreeg helemaal het kerstgevoel(nu al
) Onze kleine schildpad heeft nu een vriendje. Die grote laten we gewoon in de vijver. Nu hebben we 3 schildpadden
Er waren zulke lieve konijntjesen heleleuke vogels in een heeeeele groote kooi, foierre of weet ik veel
Was heel leuk gedaan bij intratuin
(grootste/leukste van nederland, halsteren)
balen Maris! Denk ook dat een tanje lager wel veel beter is!
M_ariskaa schreef:Jongens, omdat we aan het eind van topic 7 zijn gekomen komt hier even mijn toespraak haha.
Ik ben zó blij dat ik in topic 1 mijn eerste bericht heb gepost en niet het topic weg heb geklikt. Want dat was het begin van al onze topics. Er zijn droevige berichten maar zeker ook geweldige (stoelen, hang-voetbal, verkleed vuil ruimen) en ik zit soms jankend achter mijn pc. Inmiddels beschouw ik jullie als echte vriendinnen en ik kan dan ook niet opbrengen om ooit het topic te verlaten, zelfs een week hou ik amper vol, ik wil jullie gewoon niet meer kwijt.
Guys jullie zijn geweldig
Just the way you are