Ik kan er niet eentje extra mee nemen, dat gaat helaas niet lukken met die salade, anders hebben jullie een schaaltje smots Zou het nodig zijn? we zijn met z'n 6en toch?
Mensen ik ga er van tussen.......nog even beneden zitten voordat ik ga slapen.
we zijn met ons 6en en anders eet iedereen maar wat minder en wat langer ik heb geen bepaalde tijd om thuis te zijn.
ik heb er zin in, ik heb kleren gevonden om aan te trekken en in de was geflikkerd. die zitten nu in de droger. 2 uur is iedereen hier, dus hoop ik het huis aan de kant te hebben.
dan even breezertjuh pesten en dan naar suuz. ben zo benieuwd hoe ze woont.
ik kan alleen helaas niet het stokbrood mee nemen. ik heb echt geen geld meer en kan dus niet even stokbrood, kruidenboter en katenspek halen. we eten de hele week al restjes omdat we geen eten kunnen kopen. al mijn benzine heb ik gespaard om mee te kunnen.
Ik heb gister een tweeverpakking stokbrood kruidenboter gekocht, omdat dat goedkoper was dan een eenverpakking, dan gooi ik anders straks die ene ook nog even in de oven, en neem ik die ook wel mee
we hebben het overleefd. het was leuk. terugweg sliepen er 2 in mijn auto.. niet erg gezellig maar niets aan te doen. voor benjamin was het ook wel erg laat.