Dat was dus in 2006, week 9, en was ik leiding met Rianne, Marlous en Heidi. Maar voor de rest... hmm... wordt het wel lastig.. is ook 4 jaar terug Half uurtje klopt wel ongeveer.
_Lucy
Geplaatst: 27-08-10 12:51
dat je dat allemaal nog weet xD
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 27-08-10 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Mikkiej
Geplaatst: 27-08-10 12:53
Evelijn schreef:
Dat was dus in 2006, week 9, en was ik leiding met Rianne, Marlous en Heidi. Maar voor de rest... hmm... wordt het wel lastig.. is ook 4 jaar terug Half uurtje klopt wel ongeveer.
kim; jou ken ik idd ook niet Maar je stond nog niet op het lijstje, vandaar
Mikkiej
Geplaatst: 27-08-10 13:39
Evelijn schreef:
Aan tafel bij de cursus aardappelschillen voor beginners?
Ja ook En nog ergens tussen het paardrijden
Evelijn
Geplaatst: 27-08-10 13:42
Ja Lucy dat is Jenmar... ook op zijn wilde hengst Leize en ergens ook te spotten in pyjama... schattig hè toen was hij 11
Ik dacht ook ergens Snippie te zien, maar dan staat er boven een andere foto Jippie en Jolito. Dus dacht dat het dan Jippie was, dat is Snippie haar moeder dus die lijken wel op elkaar.
Waarschijnlijk niet, Henk heeft meestal een aantal die die graag mee wil hebben en vaak zetten ze ook al paarden klaar. Maar vorige keer mochten we wel een btj kiezen....
Ah oke.. Ach hij weet wel wie we zijn en zal vast wel leuke neerzetten Wil wel graag op een andere dan een fjord Heb daar alleen nog maar op fjorden gereden hehe..
rexona lijkt me ook wel een leuk paardje!! moest haar verplaatsen naar de "gewone" wei, ze wou dwars door me heen xD maar lijkt me wel een leuk beestje